Ścieżki, flowy i ekrany, czyli o współpracy Service i UX Designera | Webinar UX-PM Case Studies

Webinary
zdjęcie osoby przyklejającej karteczki do kanwy z projektem

„Ścieżki, flowy i ekrany, czyli o współpracy Service i UX Designera” to drugi webinar z serii UX-PM Case Studies.

Materiał jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się:
Jak wygląda, lub powinna wyglądać komunikacja we współpracy Service i UX Designera?
Jak właściwie rozumieć te pojęcia?
Jak wygląda codzienna praca na tych stanowiskach?
Jak przygotować organizacje na „eksperymentowanie”?

Prelegenci:

  • Magdalena Dobrowolska-Sagan Head of Customer Journey Design w Play
  • Jolanta Zielińska  UX/UI Team Lead w CCC
  • Szeran Millo, Managing Director w Symetrii

 

Zapraszamy do obejrzenia nagrania!

Szeran Millo

Managing Director, Symetria UX

15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach Wyższe Szkoły Bankowe.

Podobne artykuły

zdjęcie osób w biurze, które dyskutują i pracują na tablecie

Jak UX zmienia podejście do pracy? | Webinar UX-PM Case Studies

W jaki sposób komunikować interesariuszom potrzebę zaangażowania użytkowników w projekt? Kogo szukają firmy o wysokiej dojrzałości UX? To tylko kilka pytań i wątpliwości z którymi się spotykamy, dlatego postanowiliśmy je zebrać i podzielić się naszą perspektywą w formie webinaru.
10 września, 2021 · 1 min czytania