Poziom 1
19-21 października 2022

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Ścieżki, flowy i ekrany, czyli o współpracy Service i UX Designera | Webinar UX-PM Case Studies

Webinary
współpraca service i ux designera

„Ścieżki, flowy i ekrany, czyli o współpracy Service i UX Designera” to drugi webinar z serii UX-PM Case Studies.

Materiał jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się:
Jak wygląda, lub powinna wyglądać współpraca Service i UX Designera oraz komunikacja między nimi?
Jak właściwie rozumieć te pojęcia?
Jak wygląda codzienna praca na tych stanowiskach?
Jak przygotować organizacje na „eksperymentowanie”?

Prelegenci:

  • Magdalena Dobrowolska-Sagan Head of Customer Journey Design w Play
  • Jolanta Zielińska  UX/UI Team Lead w CCC
  • Szeran Millo, Managing Director w Symetrii

 

Zapraszamy do obejrzenia nagrania!

Szeran Millo

Managing Director, Symetria UX

15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach Wyższe Szkoły Bankowe.

Sprawdź szkolenie

UX-PM Poziom 1

Adopting UX

Szczegóły

Podobne artykuły

 

Chcesz dostawać powiadomienia o nowych postach?

Zapisz się na nasz newsletter!