Kontakt

Znajdziesz tu kontakt do zespołu i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania

Czy program certyfikacji odbywa się j. angielskim?

Nie, wszystkie szkolenia oraz egzaminy UX-PM prowadzimy w j. polskim.

Gdzie mogę sprawdzić termin kolejnego szkolenia?

Jeśli nie odpowiada Ci termin najbliższego szkolenia, sprawdź kolejne edycje w kalendarzu sesji.

Czy mogę zapisać się na cały program certyfikacji od razu?

Tak, istnieje możliwość skorzystania z oferty trzech poziomów szkolenia przy jednym zakupie. Masz również możliwość zadecydowania, czy chcesz opłacić od razu swój udział w programie, czy rozłożyć płatność za kolejne szkolenia.

Czy muszę rozpocząć certyfikację od szkolenia Poziomu 1?

Tak, certyfikacja UX-PM została zaplanowana w taki sposób, aby uczestnik zwiększał swoją wiedzę i dojrzałość UXową wraz z kolejnymi poziomami. Czasami zdarza się, że uczestnicy rozpoczynają swoją ścieżkę certyfikacji z pominięciem Poziomu 1 – za każdym razem decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do programu od Poziomu 2 lub Poziomu 3 podejmuje trener UX-PM podczas rozmowy kwalifikującej. Możesz umówić termin takiej rozmowy za pośrednictwem kalendarza. Nie musisz w żaden sposób przygotowywać się do rozmowy, spotkanie online potrwa ok. 15 minut.

Czy otrzymam fakturę VAT za szkolenie?

Oczywiście, otrzymasz od nas proformę oraz fakturę VAT.

Jeśli kupujesz bilet przez naszą stronę WWW, proforma i faktura VAT wygenerują się automatycznie przy zakupie. Sprawdź, jak uzyskać fakturę w serwisie Evenea.
Jeśli chcesz uzyskać fakturę proforma dla pracodawcy, który ją opłaci – napisz do nas.

Czy istnieje możliwość zapłacenia za szkolenia UX-PM w ratach?

Tak, dajemy możliwość zapłaty za szkolenia w formie jednorazowej, ratalnej, jak i skorzystania z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.

Jaki jest stosunek ćwiczeń praktycznych do teorii podczas szkolenia?

Program UX-PM został stworzony w taki sposób, aby przez około 50% czasu poznawać teorię w oparciu o case study, a pozostały czas poświęcić praktycznym ćwiczeniom.

Masz inne pytanie?

Napisz do nas!

Przechodząc dalej, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Symetria UX sp. z o.o. dla potrzeb kontaktu w sprawie oferowanych usług. Polityka prywatności

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.

Informacje kontaktowe

współpraca 

Barbara Bilon

Senior Marketing Specialist, Symetria UX

szkolenia i oferta dla firm 

Dagmara Rżyska

Marketing Manager, Symetria UX