Znajdziesz tu kontakt do zespołu i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Nie, wszystkie szkolenia oraz egzaminy UX-PM prowadzimy w j. polskim.
Jeśli nie odpowiada Ci termin najbliższego szkolenia, sprawdź kolejne edycje w kalendarzu sesji.
Tak, istnieje możliwość skorzystania z oferty trzech poziomów szkolenia przy jednym zakupie. Masz również możliwość zadecydowania, czy chcesz opłacić od razu swój udział w programie, czy rozłożyć płatność za kolejne szkolenia.
Tak, certyfikacja UX-PM została zaplanowana w taki sposób, aby uczestnik zwiększał swoją wiedzę i dojrzałość UXową wraz z kolejnymi poziomami. Czasami zdarza się, że uczestnicy rozpoczynają swoją ścieżkę certyfikacji z pominięciem Poziomu 1 – za każdym razem decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do programu od Poziomu 2 lub Poziomu 3 podejmuje trener UX-PM podczas rozmowy kwalifikującej. Możesz umówić termin takiej rozmowy za pośrednictwem kalendarza. Nie musisz w żaden sposób przygotowywać się do rozmowy, spotkanie online potrwa ok. 15 minut.
Oczywiście, otrzymasz od nas proformę oraz fakturę VAT.
Jeśli kupujesz bilet przez naszą stronę WWW, proforma i faktura VAT wygenerują się automatycznie przy zakupie. Sprawdź, jak uzyskać fakturę w serwisie Evenea.
Jeśli chcesz uzyskać fakturę proforma dla pracodawcy, który ją opłaci – napisz do nas.
Tak, dajemy możliwość zapłaty za szkolenia w formie jednorazowej, ratalnej, jak i skorzystania z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.
Program UX-PM został stworzony w taki sposób, aby przez około 50% czasu poznawać teorię w oparciu o case study, a pozostały czas poświęcić praktycznym ćwiczeniom.
Napisz do nas!