Executing Design and Research Tools

Poziom 2

  • Nauczysz się projektować serwisy/usługi/produkty, wykorzystując metodyki UX
  • Dowiesz się, jakie badania UX stosować w swojej pracy
  • Zaangażujesz zespół do narzędziowej pracy

Najbliższa sesja

Poziom 2

29-31 stycznia 2025

  • Warsztaty online
  • 3 dni sesji
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

3499 zł netto

(4303.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 2
29-31 stycznia 2025

3499 zł netto

(4303.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

3-dniowa sesja

5 modułów tematycznych

ikona grupa szkoleniowa

Małe grupy szkoleniowe

8-12 osób

ikona networking

Networking

Ze specjalistami z wielu branż

ikona egzamin

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

Zdiagnozuj swój poziom kompetencji

Zapraszamy do bezpłatnego testu diagnostycznego (5 minut), na podstawie którego otrzymasz możliwość feedbacku od certyfikowanego trenera z agencji SYMETRIA. Pomożemy Ci określić najlepszą ścieżkę rozwoju i kariery w branży produktów cyfrowych w erze AI - całkowicie bez zobowiązań.

Dziękujemy! Na Twój mail wysłaliśmy link do diagnozy. Po jej wypełnieniu (3-5 min) wybierzesz dowolny termin na feedback od trenera.
Wystapił błąd prosze spróbowac ponownie

Program szkolenia

Moduł 1

Discovery: Biznes i rynek

czego się nauczysz

  • Rola UX Product Managera
  • Wywiady z interesariuszami pod kątem projektów UX
  • Analiza dobrych praktyk rynkowych

Moduł 2

Discovery: Głos klienta (Badania UX)

czego się nauczysz

  • Narzędziownik metod UX – badania online, wywiady indywidualne, etnografia
  • Wybór i konfiguracja właściwych metod badawczych
  • Definiowanie problemów badawczych

Moduł 3

Strategia UX

czego się nauczysz

  • Formułowanie wyzwań projektowych
  • Idea propozycji wartości
  • Podsumowywania wiedzy o potrzebach użytkowników
  • Budowa koncepcji produktu w oparciu o propozycję wartości
  • Projektowanie ścieżek użytkowników, modelowanie produktu

Moduł 4

Prototypowanie UX

czego się nauczysz

  • Architektura informacji w praktyce
  • Od szkiców do prototypów hi-fi – etapy projektowania pod lupą
  • Jak dobrze zarządzać procesem projektowym (zakres pracy, akceptacje)
  • Komunikowanie i dokumentowanie projektów

Moduł 5

Testy i ocena UX

czego się nauczysz

  • Priorytetyzacja w planowaniu prac projektowych
  • Od badań eksperckich po wieloetapowe testy z użytkownikami – wybór metod badawczych na etapie prototypowania
  • Realizacja testów użyteczności prototypów – dobre praktyki i pułapki

Moduł 6

Wdrożenie i uruchomienie

czego się nauczysz

  • Specyfikacje – jak skutecznie przekazać zakres wdrożenia (model kaskadowy)
  • Jak zbudować współpracę zespołu UX i developerskiego (model zwinny)
  • Podsumowanie założeń Agile UX, Lean UX

Moduł 7

Egzamin

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

Maria Zagozdzon

Head of Sales, Globe Group Software House

To szkolenie dla każdego, kto pragnie z sukcesem skalować swój biznes. Powód jest jeden i kluczowy – nie ma biznesu bez klienta. UX-PM pozwoliło mi zidentyfikować newralgiczne punkty w procesie firmowym i wprowadzić zmiany, jakie miały ogromny wpływ na nasz styl komunikacji. User Experience to wymagający proces; zapoznanie z UX – PM całej organizacji daje jednak wymierne korzyści zarówno wewnątrz zespołów jak i w jakości dostaw ostatecznego efektu prac dla klienta.

Marcin Ostrowski

Digital Editorial Team Manager, Kierownik Serwisów OTT i VOD, CANAL+

Polecam szkolenie UX-PM Symetrii wszystkim osobom pracującym w branży digital. W moim zawodzie, pracując na co dzień z ludźmi bardzo doświadczonymi w korzystaniu z serwisów i aplikacji, łatwo możemy popaść w przekonanie, że rzeczy oczywiste dla nas będą jasne dla wszystkich użytkowników. Wiedza zdobyta na szkoleniu UX-PM bardzo pomogła mi w pracy nad projektowaniem układu treści w serwisie CANAL+ online, który uruchomiliśmy w maju 2020 roku, przeznaczonym dla użytkowników o bardzo zróżnicowanym stopniu doświadczenia w korzystaniu z serwisów OTT.

ABSOLWENCI POZIOMU 2 ZNAJDUJĄ ODPOWIEDZI NA TAKIE PYTANIA

Metody i narzędzia

  • “Jak planować zakres i czasochłonność tworzenia produktów cyfrowych?”
  • “Jakie badania UX stosować na każdym etapie projektu?”
  • “Jak cyklicznie monitorować skuteczność UX?”

Komunikacja

  • “Jak i kiedy włączać interesariuszy do projektu?”
  • “W jakim modelu współpracować z zewnętrznymi partnerami?“
  • “Jak dzielić się efektami prac w organizacji?”

Biznes

  • “Jak uzasadniać stosowanie UX w oparciu o cele biznesowe firmy?”
  • “Jak wdrażać wnioski z badań do stałych procedur organizacji”
  • “Jak włączać UX w ramy strategii firmy?”

Trenerzy Poziomu 2

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

Anna przewodzi zespołowi Discovery agencji Symetria. Na co dzień wspiera marki takie jak BLIK, InPost, Booksy i Santander Bank we wprowadzaniu i rozwoju innowacyjnych usług.

W ramach szkoleń chętnie dzieli się realną wiedzą z prawdziwych projektów, szczególnie w tematach badaniach jakościowych, procesów poznawczych oraz prowadzenia warsztatów.

Najbliższe sesje

Poziom 2

  • 29-31 sty 2025
  • Warsztaty online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Anna Schneider

Poziom 2

  • 26-28 lut 2025
  • Warsztaty online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Wojciech Chojnacki

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami