Design Leaders Masterclass

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla liderów zespołów pracujących nad doświadczeniami klienta (UX/CX)

Prowadź zespół tak, by biznes widział korzyści z UX – kompletny program w formie 7 intensywnych spotkań tematycznych

Najbliższa sesja

DLM

6 lutego-25 kwietnia 2025

  • Online
  • 20 dni sesji
  • 10 miejsc
  • 42 godzin
  • Język polski, angielski

11999 zł netto

(14758.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
DLM
6 lutego-25 kwietnia 2025

11999 zł netto

(14758.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Program w pigułce

Kompletny program liderski w formie 7 intensywnych spotkań

Program oparty o framework UXalliance Design Maturity Model zawierający kompletny zakres liderstwa w ramach Product Design/UX/CX

Prowadzone przez liderów dla liderów

Wiedza od ekspertów, najnowsze przykłady ze świata, praca na case study, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX/Product Design)

Świadomie rozwijaj obszar designu w organizacji, a z nim swoją karierę

Dostarczaj wartość, którą doceni biznes – nawet przy ograniczonych zasobach

Dla kogo jest
Design Leaders Masterclass

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX/SD
  • dopiero wchodzisz w swoją rolę lub zespół się powiększa
  • widzisz, że design nie jest doceniany i rozumiany w organizacji
  • zastanawiasz się jak dawać więcej wartości przy ograniczonych zasobach
  • chcesz poprawić funkcjonowanie zespołu oraz relacje z innymi zespołami
  • chcesz przyciągać i zatrzymywać w zespole najbardziej utalentowanych projektantów, badaczy i strategów,
  • lub jesteś po ukończeniu programu UX-PM i szukasz dalszej ścieżki rozwoju

Trenerzy szkolenia

Harmonogram spotkań

Spotkanie 1

Zarządzanie badaniami

Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

  • Dobieranie metod dla różnych sytuacji projektowych
  • Realizacja badań przy ograniczonym budżecie
  • Zasoby badawcze a struktura organizacji
  • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
  • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX z biznesem
  • Case study: AI Tools in Research

Spotkanie 2

Zarządzanie designem

Jak ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

  • Dobre definiowanie celów, które spełnią prawidziwe potrzeby interesariuszy
  • Udowadnianie biznesowej wartości projektowania
  • Co zrobić by odpowiednio wykorzystywać prototypy
  • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
  • Case study: Implementing AI in Design Processes

Spotkanie 3

Ludzie

Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

  • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
  • Radzenie sobie z lukami kompetencji i ograniczonymi zasobami
  • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
  • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
  • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku?
  • Case study: Budowanie zespołów UX

Spotkanie 4

Kultura

Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

  • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
  • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
  • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
  • Krok po kroku: jak budować zaangażowanie zarządu i wyższych menedżerów
  • Case study: InPost

Spotkanie 5

Mierniki

Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

  • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
  • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
  • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
  • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników
  • Case study: Key Experience Indicators

Spotkanie 6

Strategia

Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

  • Wizja doświadczenia klienta jako oś strategi UX/CX
  • Systemowe wspieranie realizacji strategii UX/CX
  • Strategia doświadczeń a strategia produktu
  • Jak patrzeć w przyszłość w erze rozwiązań AI
  • Case study: Strategia doświadczeń klienta w praktyce

Spotkanie 7

Liderstwo designu + networking

Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

Spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.

  • Rola i ścieżka kariery lidera designu
  • Kluczowe kompetencje liderskie
  • Trendy i przewidywania
  • Podsumowanie kursu

Opinie uczestników minionych edycji

Michał Kolasa

Sr. Director of Product Design, Chili Piper

Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników nie była przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

Katarzyna Leśniok

UX Team Leader, Skyrise.tech

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej
doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

co zyskasz dzięki udziałowi

Twoje kompetencje

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX/SD w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designie

Twój zespół

  • Tworzysz środowisko pracy, które będzie przyciągać i zatrzymywać specjalistów oraz ekspertów
  • Ulepszasz praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku
  • Budujesz motywację, odpowiedzialność i alignment wśród projektantów

Twoja organizacja

  • Wyznaczysz długookresową strategię przemian UX/CX/SD w Twojej firmie
  • Przeanalizujesz poziom dojrzałości designu Twojej organizacji w 6 wymiarach, a następnie zaplanujesz działania zwiększające jej dojrzałość
  • Dzięki zdobytej wiedzy i inspiracjom od ekspertów uporządkujesz cele UX/CX/SD w organizacji
  • Poznając perspektywę osób na innych stanowiskach niż Twoje, zyskasz szerszy obraz wdrożonych w Twojej firmie rozwiązań i usprawnisz je

Trenerzy Szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Florian Egger, PhD

Managing Director w Telono UX, Szwajcaria

Florian Egger jest trenerem programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Ponadto jest założycielem i dyrektorem zarządzającym Telono UX, wiodącej agencji UX w Szwajcarii (klienci m.in.: Microsoft, Visa, Logitech, Swissquote).

Przed założeniem firmy – wieloletni wykładowca i pracownik naukowy w zakresie interakcji człowiek-komputer na Eindhoven University of Technology.

Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

Joelle Stemp

CEO w Yu Centrik, Kanada

Joelle Stemp jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Od 2003 prowadzi agencję UX Yu Centrik pracując dla klientów takich jak National Bank of Canada, TATA Communications czy miasta Quebec.

Obecnie łączy perspektywy Design Thinking, projektowania usług oraz CX, specjalizując się w diagnozie dojrzałości CX organizacji i definiowaniu mierników UX.

Izabela Kossowska

Head of UX w Bank Millennium

Izabela Kossowska jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Obecnie w Banku Millennium zarządza jednym z większych zespołów UX i UI Designerów w Polsce. Wcześniej związana m.in. z Kinesso, Orange czy TVN.

Ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarze badań i projektowania UX. Ukończyła Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi na Politechnice Gdańskiej oraz szkoły podyplomowe z UX i Service Designu.

Aga Szóstek

Strategic Experience Designer & Author

Dr Aga Szóstek jest strategiczną projektantką doświadczeń. Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Poza doradztwem, Aga pisze o strategii, przywództwie, innowacyjności i leadershipie. Jest autorką książek „Strategii Umami” oraz „Leadership by Design”; projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń zwane Seed Cards oraz współtworzy podcast o refleksyjnym przywództwie: Catching The Next Wave.

Aurobindha Pradan

CEO, Cubyts.com

Współtwórca i wieloletni konsultant Peepal Design, wiodącej agencji UX w Indiach, realizującej projekty marek takich dla SAP, Spotify, Tata czy Uber. Obecnie Auro jest CEO firmy Cubyts, która rozwija platformę wspierającą procesy zespołów designu i DesignOps.

Ilona Fasuga

Head of Product w Katalog Marzeń

Ilona Fasuga jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Obecnie pracuje jako Head of Product w firmie Katalog Marzeń, wcześniej współpracowała z takimi firmami branży e-commerce, jak: x-kom, Answear.com, czy OTCF S.A.

Była wykładowczyni akademicka Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Posiada 9 lat doświadczenia w UX.

Najbliższe sesje

DLM

  • 06 lut-25 kwi 2025
  • Online
  • 10 miejsc
  • 42 godzin
  • Język polski, angielski

Prowadzący: Wojciech Chojnacki