Design Leaders Masterclass

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla liderów zespołów UX/CX/SD

  • Kompletny program dla liderów zespołów UX/CX/SD w formie 7 intensywnych spotkań tematycznych

Program w pigułce

Kompletny program liderski w formie 7 intensywnych spotkań

Program oparty o framework UXalliance
Design Maturity Model zawierający
kompletny zakres liderstwa
w ramach Product Design/UX/CX

Prowadzone przez liderów dla liderów

Wiedza od ekspertów, najnowsze przykłady ze świata, praca na case study, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX/Product Design)

Świadomie rozwijasz obszar UX/CX /SD w organizacji, a z nim swoją karierę

Kompetentni liderzy w obszarze designu to jedna z największych potrzeb dzisiejszych organizacji

Dla kogo jest
Design Leaders Masterclass

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX/SD
  • dopiero wchodzisz w swoją rolę lub zespół się powiększa
  • chcesz poprawić funkcjonowanie zespołu oraz relacje z innymi zespołami
  • chcesz przyciągać i zatrzymywać w zespole najbardziej utalentowanych projektantów, badaczy i strategów,
  • szukasz sposobów by podnosić dojrzałość designu w swojej organizacji
  • lub jesteś po ukończeniu programu UX-PM i szukasz dalszej ścieżki rozwoju

Trenerzy szkolenia

Harmonogram spotkań

Spotkanie 1

Zarządzanie badaniami

Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

Gościem spotkania będzie Florian Egger, Managing Director, Telono UX, Szwajcaria.

  • Łączenie wyników badań z różnych źródeł
  • Konstruowanie gotowych zestawów metod dla różnych sytuacji projektowych
  • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
  • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX/SD z biznesem

Spotkanie 2

Zarządzanie designem

Jak ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

Gościem spotkania będzie Aurobinda Pradhan, CEO, Cubyts.com.

  • Formułowanie skutecznego design briefu
  • Budowa i walidacja konceptów usług/zmian w usługach
  • Co zrobić by odpowiednio wykorzystywać prototypy
  • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
  • Co zrobić, by dobrze włączać różne role projektowe oraz interesariuszy do wybranych etapów projektu

Spotkanie 3

Ludzie

Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

Gościnią spotkania będzie Izabela Dziedzic, Product Design Director w Kinesso Polska.

  • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
  • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
  • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
  • Czy sposób pracy zespołów UX/CX/SD może budować Employee Experience całej organizacji?
  • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku?

Spotkanie 4

Kultura

Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

Gościnią spotkania będzie Ilona Fasuga, Head of CX w x-kom.

  • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
  • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
  • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
  • Krok po kroku: jak budować zaangażowanie zarządu i wyższych menedżerów

Spotkanie 5

Mierniki

Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

Gościnią spotkania będzie Joelle Stemp, CEO w YU Centrik (Kanada).

  • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
  • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
  • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
  • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników

Spotkanie 6

Strategia

Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

Gościnią spotkania będzie dr Agnieszka Szóstek, strategiczna projektantka doświadczeń, autorka „Strategii Umami”.

  • Włączanie celów UX/CX/SD w strategię, wizję i misję firmy
  • Systemowe wspieranie realizacji strategii UX/CX/SD
  • Rozwiązania struktury organizacyjnej i relacji między zespołami

Spotkanie 7

Liderstwo designu + networking

Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

Spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.

  • Rola i ścieżka kariery lidera designu
  • Kluczowe kompetencje liderskie
  • Trendy i przewidywania
  • Podsumowanie kursu

Opinie uczestników minionych edycji

Michał Kolasa

Sr. Director of Product Design, Chili Piper

Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników nie była przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

Katarzyna Leśniok

UX Team Leader, Skyrise.tech

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej
doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

co zyskasz dzięki udziałowi

Twoje kompetencje

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX/SD w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designie

Twój zespół

  • Tworzysz środowisko pracy, które będzie przyciągać i zatrzymywać specjalistów oraz ekspertów
  • Ulepszasz praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku
  • Budujesz motywację, odpowiedzialność i alignment wśród projektantów

Twoja organizacja

  • Wyznaczysz długookresową strategię przemian UX/CX/SD w Twojej firmie
  • Przeanalizujesz poziom dojrzałości designu Twojej organizacji w 6 wymiarach, a następnie zaplanujesz działania zwiększające jej dojrzałość
  • Dzięki zdobytej wiedzy i inspiracjom od ekspertów uporządkujesz cele UX/CX/SD w organizacji
  • Poznając perspektywę osób na innych stanowiskach niż Twoje, zyskasz szerszy obraz wdrożonych w Twojej firmie rozwiązań i usprawnisz je

Trenerzy Szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Florian Egger, PhD

Managing Director w Telono UX, Szwajcaria

Florian Egger jest trenerem programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Ponadto jest założycielem i dyrektorem zarządzającym Telono UX, wiodącej agencji UX w Szwajcarii (klienci m.in.: Microsoft, Visa, Logitech, Swissquote).

Przed założeniem firmy – wieloletni wykładowca i pracownik naukowy w zakresie interakcji człowiek-komputer na Eindhoven University of Technology.

Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

Joelle Stemp

CEO w Yu Centrik, Kanada

Joelle Stemp jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Od 2003 prowadzi agencję UX Yu Centrik pracując dla klientów takich jak National Bank of Canada, TATA Communications czy miasta Quebec.

Obecnie łączy perspektywy Design Thinking, projektowania usług oraz CX, specjalizując się w diagnozie dojrzałości CX organizacji i definiowaniu mierników UX.

Izabela Dziedzic

Product Design Director w Kinesso Polska

Izabela Dziedzic jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Zarządza jednym z większych zespołów UX i UI Designerów w Polsce. Wcześniej prowadziła zespół UX w TVN S.A.

7 lat doświadczenia w obszarze badań i projektowania UX. Ukończyła Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi na Politechnice Gdańskiej oraz szkoły podyplomowe z UX i Service Designu.

Aga Szóstek

Strategic Experience Designer & Author

Dr Aga Szóstek jest strategiczną projektantką doświadczeń. Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Poza doradztwem, Aga pisze o strategii, przywództwie, innowacyjności i leadershipie. Jest autorką książek „Strategii Umami” oraz „Leadership by Design”; projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń zwane Seed Cards oraz współtworzy podcast o refleksyjnym przywództwie: Catching The Next Wave.

Aurobindha Pradan

CEO, Cubyts.com

Współtwórca i wieloletni konsultant Peepal Design, wiodącej agencji UX w Indiach, realizującej projekty marek takich dla SAP, Spotify, Tata czy Uber. Obecnie Auro jest CEO firmy Cubyts, która rozwija platformę wspierającą procesy zespołów designu i DesignOps.

Ilona Fasuga

Head of CX w x-kom

Ilona Fasuga jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Jest menedżerką zespołu CX w x-kom, wcześniej współpracowała z takimi firmami branży e-commerce, jak: Answear.com, czy OTCF S.A.

Była wykładowczyni akademicka Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Posiada 9 lat doświadczenie w UX.

Najbliższe sesje

Brak wydarzeń dla wybranych filtrów

Barbara Bilon

Senior Marketing Specialist, Symetria UX