Design Leaders Masterclass

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla liderów zespołów pracujących nad doświadczeniami klienta (UX/CX)

Prowadź zespół tak, by biznes widział korzyści z UX – kompletny program w formie 7 intensywnych spotkań tematycznych

Najbliższa sesja

DLM

20 marca-6 czerwca 2025

  • Online
  • 18 dni sesji
  • 10 miejsc
  • 42 godzin
  • Język polski, angielski

11999 zł netto

(14758.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
DLM
20 marca-6 czerwca 2025

11999 zł netto

(14758.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Program w pigułce

Kompletny program liderski w formie 7 intensywnych spotkań

Program oparty o framework UXalliance Design Maturity Model zawierający kompletny zakres liderstwa w ramach Product Design/UX/CX

Prowadzone przez liderów dla liderów

Wiedza od ekspertów, najnowsze przykłady ze świata, praca na case study, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX/Product Design)

Świadomie rozwijaj obszar designu w organizacji, a z nim swoją karierę

Dostarczaj wartość, którą doceni biznes – nawet przy ograniczonych zasobach

Dla kogo jest
Design Leaders Masterclass

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX/SD
  • dopiero wchodzisz w swoją rolę lub zespół się powiększa
  • widzisz, że design nie jest doceniany i rozumiany w organizacji
  • zastanawiasz się jak dawać więcej wartości przy ograniczonych zasobach
  • chcesz poprawić funkcjonowanie zespołu oraz relacje z innymi zespołami
  • chcesz przyciągać i zatrzymywać w zespole najbardziej utalentowanych projektantów, badaczy i strategów,
  • lub jesteś po ukończeniu programu UX-PM i szukasz dalszej ścieżki rozwoju

Trenerzy szkolenia

Harmonogram spotkań

Spotkanie 1

Zarządzanie badaniami

Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

  • Dobieranie metod dla różnych sytuacji projektowych
  • Realizacja badań przy ograniczonym budżecie
  • Zasoby badawcze a struktura organizacji
  • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
  • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX z biznesem
  • Case study: AI Tools in Research

Spotkanie 2

Zarządzanie designem

Jak ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

  • Dobre definiowanie celów, które spełnią prawidziwe potrzeby interesariuszy
  • Udowadnianie biznesowej wartości projektowania
  • Co zrobić by odpowiednio wykorzystywać prototypy
  • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
  • Case study: Implementing AI in Design Processes

Spotkanie 3

Ludzie

Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

  • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
  • Radzenie sobie z lukami kompetencji i ograniczonymi zasobami
  • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
  • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
  • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku?
  • Case study: Budowanie zespołów UX

Spotkanie 4

Kultura

Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

  • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
  • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
  • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
  • Krok po kroku: jak budować zaangażowanie zarządu i wyższych menedżerów
  • Case study: InPost

Spotkanie 5

Mierniki

Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

  • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
  • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
  • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
  • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników
  • Case study: Key Experience Indicators

Spotkanie 6

Strategia

Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

  • Wizja doświadczenia klienta jako oś strategi UX/CX
  • Systemowe wspieranie realizacji strategii UX/CX
  • Strategia doświadczeń a strategia produktu
  • Jak patrzeć w przyszłość w erze rozwiązań AI
  • Case study: Strategia doświadczeń klienta w praktyce

Spotkanie 7

Liderstwo designu + networking

Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

Spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.

  • Rola i ścieżka kariery lidera designu
  • Kluczowe kompetencje liderskie
  • Trendy i przewidywania
  • Podsumowanie kursu

Opinie uczestników minionych edycji

Michał Kolasa

Sr. Director of Product Design, Chili Piper

Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników nie była przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

Katarzyna Leśniok

UX Team Leader, Skyrise.tech

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej
doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

co zyskasz dzięki udziałowi

Twoje kompetencje

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX/SD w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designie

Twój zespół

  • Tworzysz środowisko pracy, które będzie przyciągać i zatrzymywać specjalistów oraz ekspertów
  • Ulepszasz praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku
  • Budujesz motywację, odpowiedzialność i alignment wśród projektantów

Twoja organizacja

  • Wyznaczysz długookresową strategię przemian UX/CX/SD w Twojej firmie
  • Przeanalizujesz poziom dojrzałości designu Twojej organizacji w 6 wymiarach, a następnie zaplanujesz działania zwiększające jej dojrzałość
  • Dzięki zdobytej wiedzy i inspiracjom od ekspertów uporządkujesz cele UX/CX/SD w organizacji
  • Poznając perspektywę osób na innych stanowiskach niż Twoje, zyskasz szerszy obraz wdrożonych w Twojej firmie rozwiązań i usprawnisz je

Trenerzy Szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Izabela Kossowska

Head of UX w Bank Millennium

Izabela Kossowska jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Obecnie w Banku Millennium zarządza jednym z większych zespołów UX i UI Designerów w Polsce. Wcześniej związana m.in. z Kinesso, Orange czy TVN.

Ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarze badań i projektowania UX. Ukończyła Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi na Politechnice Gdańskiej oraz szkoły podyplomowe z UX i Service Designu.

Aga Szóstek

Strategic Experience Designer & Author

Dr Aga Szóstek jest strategiczną projektantką doświadczeń. Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Poza doradztwem, Aga pisze o strategii, przywództwie, innowacyjności i leadershipie. Jest autorką książek „Strategii Umami” oraz „Leadership by Design”; projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń zwane Seed Cards oraz współtworzy podcast o refleksyjnym przywództwie: Catching The Next Wave.

Najbliższe sesje

DLM

  • 20 mar-06 cze 2025
  • Online
  • 10 miejsc
  • 42 godzin
  • Język polski, angielski

Prowadzący: Wojciech Chojnacki