AI-Driven Design Leaders Masterclass

Program rozwojowy dla liderów zespołów wykorzystujących sztuczną inteligencję w tworzeniu doświadczeń klienta.

Prowadź zespół tak, by biznes widział korzyści z CX – kompletny program w formie 7 intensywnych spotkań tematycznych

Program w pigułce

Kompletny program liderski w formie 7 intensywnych spotkań

Program oparty o framework UXalliance Design Maturity Model zawierający kompletny zakres liderstwa w ramach Product Design/UX/CX

Prowadzone przez liderów dla liderów

Wiedza od ekspertów, najnowsze przykłady ze świata, praca na case study, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX/Product Design)

Świadomie rozwijaj design i AI w organizacji - buduj wartość biznesową i swoją karierę

Dostarczaj wartość, którą doceni biznes – nawet przy ograniczonych zasobach

Dzielimy się wiedzą wykorzystywaną w naszych projektach dla podziwianych marek​

Mastercard
Inpost
Google
FIFA
BLIK

Dla kogo jest
AI-Driven Design Leaders Masterclass

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX/SD i potrzebujesz zrozumieć rolę AI w transformacji designu
  • dopiero wchodzisz w rolę lidera lub powiększasz zespół w kontekście nowych wyzwań AI
  • widzisz, że potencjał AI i designu nie jest w pełni wykorzystany w organizacji
  • szukasz sposobów na zwiększenie efektywności zespołu poprzez inteligentne wykorzystanie AI
  • chcesz usprawnić współpracę między zespołami wykorzystując narzędzia AI
  • potrzebujesz przyciągać i zatrzymywać talenty łączące kompetencje projektowe z umiejętnościami AI
  • lub ukończyłeś/aś program UX-PM i chcesz rozwijać się w kierunku AI-driven design leadership

Trenerzy szkolenia

Harmonogram spotkań

Spotkanie 1

Zarządzanie badaniami w erze AI

Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

  • Dobieranie metod dla różnych sytuacji projektowych
  • Integracja narzędzi AI w procesie badawczym
  • Rozwijanie kompetencji badawczych w czasach AI
  • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
  • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX z biznesem
  • Case study: AI Tools in Research

Spotkanie 2

AI-Enhanced Design Management

Jak inteligentnie ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

  • Dobre definiowanie celów, które spełnią prawidziwe potrzeby interesariuszy
  • Udowadnianie biznesowej wartości projektowania
  • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
  • Case study: Design with AI, Design for AI

Spotkanie 3

Ludzie w świecie AI

Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

  • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
  • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
  • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
  • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy (w tym człowiek – AI) i udzielania feedbacku?
  • Case study: Budowanie zespołów UX

Spotkanie 4

Kultura organizacyjna w czasach AI

Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

  • Budowanie kultury innowacji wspieranej przez AI
  • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
  • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
  • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
  • Krok po kroku: Edukacja interesariuszy w zakresie odpowiedzialnego podejścia do AI
  • Case study: InPost

Spotkanie 5

Mierniki efektywności

Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

  • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
  • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
  • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
  • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników
  • Case study: Key Experience Indicators

Spotkanie 6

Strategia CX w erze AI

Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

  • Wizja doświadczenia klienta jako oś strategi UX/CX
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej dzięki AI
  • Strategia doświadczeń a strategia produktu
  • Jak patrzeć w przyszłość w erze rozwiązań AI
  • Case study: Strategia doświadczeń klienta w praktyce

Spotkanie 7

Liderstwo designu + networking

Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

Spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.

  • Rola i ścieżka kariery lidera designu
  • Kluczowe kompetencje liderskie
  • Trendy i przewidywania
  • Podsumowanie kursu

Opinie uczestników minionych edycji

Michał Kolasa

Sr. Director of Product Design, Chili Piper

Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników nie była przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

Katarzyna Leśniok

UX Team Leader, Skyrise.tech

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej
doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

Justyna Trojnar

Customer Journey & Research Team Leader, InPost

Niedawno ukończyłam inspirujące szkolenie o AI w transformacji designu pod okiem niezastąpionego Wojciecha Chojnackiego. 7 intensywnych spotkań całkowicie zmieniło moje spojrzenie na ten temat AI, poruszaliśmy bowiem ważne kwestie z perspektywy UX i CX!

Magdalena Błaszczyk

Product Designer, TH-EY/Qiagen,

After nearly 10 years of working in digital, my journey has taken me through multiple roles — from Graphic Designer, to Front-end Developer, to UX/UI Designer, and now naturally evolving into the role of a Product Designer. With that pretty much experience behind me, it’s not always easy to find training that still challenges, inspires, and adds real value. What made this Masterclass so valuable was the chance to exchange knowledge and best practices with professionals who share a similar level of experience but come from different corners of the digital world. If you’re still wondering whether this kind of training is worth it, I can say without hesitation: absolutely yes!

Magda Kołba-Górna

Research and New Tech Director, COI

Fajnie było wspólnie podyskutować i pozastanawiać się, jak podejść do nowych wyzwań kreowanych m.in. przez technologie oparte o AI. Przede mną jeszcze „spokojne” odsłuchanie sesji i zaplanowanie, jak tę nową wiedzę wprowadzić w życie w praktyce. Ale to po zakończeniu czerwcowego maratonu i powrocie z urlopu – póki co, dziękuję Wojciech Chojnacki i wszystkim uczestnikom za to doświadczenie!

co zyskasz dzięki udziałowi

Twoje kompetencje

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX/SD w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designie

Twój zespół

  • Tworzysz środowisko pracy, które będzie przyciągać i zatrzymywać specjalistów oraz ekspertów
  • Ulepszasz praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku
  • Budujesz motywację, odpowiedzialność i alignment wśród projektantów

Twoja organizacja

  • Wyznaczysz długookresową strategię przemian UX/CX/SD w Twojej firmie
  • Przeanalizujesz poziom dojrzałości designu Twojej organizacji w 6 wymiarach, a następnie zaplanujesz działania zwiększające jej dojrzałość
  • Dzięki zdobytej wiedzy i inspiracjom od ekspertów uporządkujesz cele UX/CX/SD w organizacji
  • Poznając perspektywę osób na innych stanowiskach niż Twoje, zyskasz szerszy obraz wdrożonych w Twojej firmie rozwiązań i usprawnisz je

Trenerzy Szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Izabela Kossowska

Head of UX w Bank Millennium

Izabela Kossowska jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Obecnie w Banku Millennium zarządza jednym z większych zespołów UX i UI Designerów w Polsce. Wcześniej związana m.in. z Kinesso, Orange czy TVN.

Ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarze badań i projektowania UX. Ukończyła Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi na Politechnice Gdańskiej oraz szkoły podyplomowe z UX i Service Designu.

Aga Szóstek

Strategic Experience Designer & Author

Dr Aga Szóstek jest strategiczną projektantką doświadczeń. Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń. Poza doradztwem, Aga pisze o strategii, przywództwie, innowacyjności i leadershipie. Jest autorką książek „Strategii Umami” oraz „Leadership by Design”; projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń zwane Seed Cards oraz współtworzy podcast o refleksyjnym przywództwie: Catching The Next Wave.

Najbliższe sesje

Brak wydarzeń dla wybranych filtrów