Design Leaders Masterclass

Pierwszy w Polsce program rozwojowy dla liderów zespołów UX/CX/SD

  • Kompletny program dla liderów zespołów UX/CX/SD w formie 7 całodniowych spotkań

Program w pigułce

Kompletny program liderski w formie 7 całodniowych spotkań

Program oparty o framework UXalliance
Design Maturity Model zawierający
kompletny zakres liderstwa
w ramach UX/CX/SD

Prowadzone przez liderów dla liderów

Wiedza od ekspertów, najnowsze przykłady ze świata, praca na case study, wymiana doświadczeń między uczestnikami (liderami zespołów UX/CX/SD)

Świadomie rozwijasz obszar UX/CX /SD w organizacji, a z nim swoją karierę

Kompetentni liderzy w obszarze designu to jedna z największych potrzeb dzisiejszych organizacji

Dla kogo jest
Design Leaders Masterclass

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX/SD
  • dopiero wchodzisz w swoją rolę lub zespół się powiększa
  • chcesz poprawić funkcjonowanie zespołu oraz relacje z innymi zespołami
  • chcesz przyciągać i zatrzymywać w zespole najbardziej utalentowanych projektantów, badaczy i strategów,
  • szukasz sposobów by podnosić dojrzałość designu w swojej organizacji
  • lub jesteś po ukończeniu programu UX-PM i szukasz dalszej ścieżki rozwoju

Harmonogram spotkań

Spotkanie 1

Zarządzanie badaniami

Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

Gościem spotkania będzie Florian Egger PhD, Managing Director w Tolono UX (Szwajcaria).

  • Łączenie wyników badań z różnych źródeł
  • Konstruowanie gotowych zestawów metod dla różnych sytuacji projektowych
  • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
  • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX/SD z biznesem

Spotkanie 2

Zarządzanie designem

Jak ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

Gościnią spotkania będzie Marta Wójcik, Head of UX w GetResponse.

  • Formułowanie skutecznego design briefu
  • Budowa i walidacja konceptów usług/zmian w usługach
  • Co zrobić by odpowiednio wykorzystywać prototypy
  • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
  • Co zrobić, by dobrze włączać różne role projektowe oraz interesariuszy do wybranych etapów projektu

Spotkanie 3

Ludzie

Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

Gościnią spotkania będzie Izabela Dziedzic, Head of UX w Orange Polska.

  • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
  • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
  • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
  • Czy sposób pracy zespołów UX/CX/SD może budować Employee Experience całej organizacji?
  • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku?

Spotkanie 4

Kultura

Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

Gościnią spotkania będzie Ilona Fasuga, CX Department Manager w x-kom.

  • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
  • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
  • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
  • Krok po kroku: jak budować zaangażowanie zarządu i wyższych menedżerów

Spotkanie 5

Mierniki

Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

Gościnią spotkania będzie Joelle Stemp, CEO w YU Centrik (Kanada).

  • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
  • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
  • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
  • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników

Spotkanie 6

Strategia

Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

Gościem spotkania będzie Adam Jaworski, Global UX & Agile Leader w ABB Ltd.

  • Włączanie celów UX/CX/SD w strategię, wizję i misję firmy
  • Systemowe wspieranie realizacji strategii UX/CX/SD
  • Rozwiązania struktury organizacyjnej i relacji między zespołami

Spotkanie 7

Liderstwo designu

Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

Gościem spotkania będzie Szeran Millo, Managing Director w Symetria UX.

  • Rola i ścieżka kariery lidera designu
  • Kluczowe kompetencje liderskie
  • Trendy i przewidywania
  • Podsumowanie kursu

Opinie uczestników minionych edycji

Michał Kolasa

Sr. Director of Product Design, Chili Piper

Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników nie była przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

Katarzyna Leśniok

UX Team Leader, Skyrise.tech

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej
doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

co zyskasz dzięki udziałowi

Twoje kompetencje

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX/SD w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designie

Twój zespół

  • Tworzysz środowisko pracy, które będzie przyciągać i zatrzymywać specjalistów oraz ekspertów
  • Ulepszasz praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku
  • Budujesz motywację, odpowiedzialność i alignment wśród projektantów

Twoja organizacja

  • Wyznaczysz długookresową strategię przemian UX/CX/SD w Twojej firmie
  • Przeanalizujesz poziom dojrzałości designu Twojej organizacji w 6 wymiarach, a następnie zaplanujesz działania zwiększające jej dojrzałość
  • Dzięki zdobytej wiedzy i inspiracjom od ekspertów uporządkujesz cele UX/CX/SD w organizacji
  • Poznając perspektywę osób na innych stanowiskach niż Twoje, zyskasz szerszy obraz wdrożonych w Twojej firmie rozwiązań i usprawnisz je

Trenerzy Szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Florian Egger, PhD

Managing Director w Telono UX, Szwajcaria

Florian Egger jest trenerem programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Ponadto jest założycielem i dyrektorem zarządzającym Telono UX, wiodącej agencji UX w Szwajcarii (klienci m.in.: Microsoft, Visa, Logitech, Swissquote).

Przed założeniem firmy – wieloletni wykładowca i pracownik naukowy w zakresie interakcji człowiek-komputer na Eindhoven University of Technology.

Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.

Joelle Stemp

CEO w Yu Centrik, Kanada

Joelle Stemp jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Od 2003 prowadzi agencję UX Yu Centrik pracując dla klientów takich jak National Bank of Canada, TATA Communications czy miasta Quebec.

Obecnie łączy perspektywy Design Thinking, projektowania usług oraz CX, specjalizując się w diagnozie dojrzałości CX organizacji i definiowaniu mierników UX.

Izabela Dziedzic

Head of UX w Orange Polska

Izabela Dziedzic jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Zarządza jednym z większych zespołów UX i UI Designerów w Polsce. Wcześniej prowadziła zespół UX w TVN S.A.

7 lat doświadczenia w obszarze badań i projektowania UX. Ukończyła Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi na Politechnice Gdańskiej oraz szkoły podyplomowe z UX i Service Designu.

Adam Jaworski

Global UX & Agile Leader w ABB Ltd

Adam Jaworski jest trenerem programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Ponadto od 9 lat związany jest międzynarodowym producentem urządzeń elektronicznych i elektrycznych, ABB Ltd, gdzie zajmował się m.in. strategią UX wszystkich aplikacji ABB.

Adam to doświadczony lider UX oraz Agile, a obecnie także coach i trener, który na co dzień wzmacnia zespoły w pokochaniu swoich produktów i użytkowników.

Marta Wójcik

Head of UX w GetResponse

Marta Wójcik jest trenerką programu szkoleniowego UXalliance Design Leaders Masterclass. Zarządza zespołem UX w GetResponse, oferującym rozwiązania e-marketingowe wykorzystywane przez klientów z całego świata.

Poprzednio związana z branżą fin-tech i ubezpieczeniową. Posiada 13 lat doświadczenie w UX.

Szeran Millo

Managing Director, Symetria UX

Szeran ma ponad 15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności.

Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Najbliższe sesje

Brak wydarzeń dla wybranych filtrów

Anna Pieciul

Business Development Specialist, Symetria UX