Poziom 1

Adopting UX

  • Uporządkujesz procesy UX w Twojej firmie
  • Nauczysz się oceniać design oraz użyteczność serwisów i aplikacji WWW
  • Dowiesz się, jak poprowadzić projekt i angażować do niego marketingowców, developerów i zarząd

Najbliższa sesja

Poziom 1

08-10 listopada 2021

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

2499 zł netto

(3073.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 1
08-10 listopada 2021

2499 zł netto

(3073.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

3-dniowa sesja

5 modułów tematycznych

ikona grupa szkoleniowa

Małe grupy szkoleniowe

8-12 osób

ikona networking

Networking

Ze specjalistami z wielu branż

ikona egzamin

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

Dla kogo jest
Poziom 1

Dla wszystkich, którzy chcą:

  • Nauczyć się tworzyć serwisy i produkty cyfrowe dla rzeczywistych użytkowników
  • Przećwiczyć metody i narzędzia UX, które są światowym standardem
  • Usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć międzynarodowy certyfikat z zakresu UX i odczuwalnie wzmocnić swoją rolę w firmie
Zapisz się na sesję

Program szkolenia

Moduł 1

Rozumienie UX

czego się nauczysz

  • Usability, User Experience, User Centered Design – rozróżnienie pojęć
  • Nieporozumienia związane z UX
  • Dlaczego organizacje skupiają się coraz bardziej na odczuciach użytkowników
  • UX a marketing

Moduł 2

Użyteczność, emocje, ergonomia

czego się nauczysz

  • Psychologia poznawcza i jej wpływ na reguły projektowania 
  • Rola emocji w projektowaniu 
  • Dyskusje i ćwiczenia

Moduł 3

UX w kontekście pracy z produktami

czego się nauczysz

  • Znaczenie UX dla jednostek biznesowych wewnątrz organizacji 
  • Jak uzasadniać korzyści biznesowe płynące z dobrego UX (przykłady) 
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika – istota i wymagania

Moduł 4

Narzędziownik UX

czego się nauczysz

  • Model 4D 
  • Strategia UX produktu 
  • Heurystyki użyteczności – przykłady i dyskusja 
  • Podstawy badań z użytkownikami – jak wygląda sesja badawcza 
  • Ćwiczenia – jak pracować z personami i mapami podróży użytkownika 
  • Etapy projektowania UX 
  • Prace UX w fazie Develop & Deliver

Moduł 5

Egzamin

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

Karolina Królikowska

Specjalista ds. zarządzania systemami, mBank S.A.

UX polecam tak naprawdę… KAŻDEMU – niezależnie od tego, czy programuje, projektuje, czy zajmuje się czymś zupełnie innym i z tworzeniem usług i produktów nie ma nic wspólnego. Dlaczego? UX zmienia sposób myślenia, uwrażliwia na różne aspekty, na które niekoniecznie zwracamy uwagę. UX poszerza horyzonty!
Po ukończonym kursie UX-PM zaczęłam zupełnie inaczej podchodzić do zbierania zapotrzebowania i projektowania rozwiązań. Odwrócił się sposób mojego myślenia. Zaczęłam zadawać przyszłym użytkownikom zupełnie inne niż wcześniej pytania, znacznie szybciej doprowadzające mnie do wniosków, które mogę przenieść do budowanego rozwiązania. I choć wciąż się uczę, i nie obywam się przy tym bez błędów, czuję, że szkolenie skierowało mój sposób pracy na właściwe tory, wyposażając mnie w dużą dawkę bardzo dobrze zorganizowanej wiedzy.

Katarzyna Łachajczak

CX Specialist, Otodom

Szkolenia Symetrii to coś więcej niż porządna dawka merytorycznej i eksperckiej wiedzy dostarczana w przystępnej formie i wspaniałej atmosferze. To platforma wymiany doświadczeń oraz inspiracji osób z wielką pasją do tego, co robią i zaangażowaniem w to, jak to robią. Dzięki udziale usystematyzowałam rozsiane w głowie informacje, zasięgnęłam praktycznych porad profesjonalistów i od razu zaczęłam działać w duchu otrzymanych wskazówek. Gorąco polecam każdemu, kto dopiero stawia pierwsze kroki w branży, jak również tym osobom, które chcą oprzeć swoje zawodowe działania o najlepsze praktyki UX.

ABSOLWENCI POZIOMU 1 ZNAJDUJĄ ODPOWIEDZI NA TAKIE PYTANIA

Metody i narzędzia

  • “Kiedy i jakich narzędzi UXowych potrzebuję użyć i co na tym zyskam?”
  • “Jak badać i mierzyć efekty moich działań?”
  • “Od czego zawsze najlepiej jest zacząć złożony projekt?”

Komunikacja

  • “Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt?”
  • “Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co mi chodzi?“
  • “Jak argumentować innym moje pomysły?”

Biznes

  • “Jak pomóc mojej firmie nie przegapić transformacji cyfrowej?”
  • “Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym”
  • “Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o kliencie?

Trenerzy Poziomu 1

Szeran Millo

Managing Director, Symetria UX

15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach Wyższe Szkoły Bankowe.

Witold Janiszewski

UX Team Leader, Symetria UX

Związany z projektami internetowymi od 2007 roku. Pięć lat spędził w Allegro, gdzie był odpowiedzialny za strukturę kategorii i parametrów w ramach całego serwisu. W Symetrii zajmuje się projektowaniem serwisów i aplikacji, prowadzi kompleksowe badania UX. Wykładowca akademicki i trener certyfikatu UX-PM.

Najbliższe sesje

Poziom 1

  • 08-10 listopad 2021
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Poziom 1

  • 24-26 listopad 2021
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Szeran Millo

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Anna Pieciul

Business Development Specialist, Symetria UX