Advancing UX in the AI Era

Poziom 1

  • Uporządkujesz wiedzę o tym jak współpracować nad produktami i doświadczeniami klientów w czasach AI
  • Zdobędziesz międzynarodowy certyfikat
  • Nawiążesz relacje w ramach międzynarodowej społeczności absolwentów
  • Przygotujesz się do awansu lub lepszej pracy

Najbliższa sesja

Poziom 1

04-6 grudnia 2024

  • Warsztaty online
  • 3 dni sesji
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 1
04-6 grudnia 2024

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

UX w biznesie

Standard wiedzy stosowany przez największe marki

ikona grupa szkoleniowa

Nr 1 w Polsce

Dołącz do ponad 2,500 absolwentów z wiodących firm

ikona networking

Nacisk na praktykę

Wiedza i case study na bazie 20 lat doświadczeń

ikona egzamin

Egzamin

Potwierdzający Twoje kompetencje

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

DLACZEGO UX-PM

Międzynarodowa certyfikacja

  • Stosuj standard wiedzy stosowanej przez praktyków UXalliance w projektach dla największych marek, w tym Google, Meta, Amazon.
  • Dołącz do społeczności certyfikowanych specjalistów: 2,500 absolwentów z Polski, kilkanaście tysięcy ze świata.
  • Zobacz, jak w praktyce rozwijane są wielokanałowe, innowacyjne usługi digital, phygital i omnichannel.
  • Awansuj do lepszej roli (tak jak ponad 80% absolwentów w ciągu 9 miesięcy)

Moduł 1

Pokazać wartość UX

Dowiedz się, jak wiodące firmy wykorzystują UX do uzyskiwania lepszych wyników.

  • Dlaczego doświadczenia klienta są ważne dla biznesu i jak to uzasadnić
  • Ekonomia doświadczeń
  • Jak rozumieć i tłumaczyć UX
  • Ile kosztuje słabe UX?
  • Jak rozpoznać kroki podróży klienta i znaleźć szanse ulepszeń

Moduł 2

Psychologia projektowania doświadczeń

Poznaj mechanizmy i ograniczenia ludzkiego postrzegania, przez które użytkownicy rozumieją i wykorzystują produkty i usługi.

  • Błędy poznawcze, które kształtują decyzje użytkowników
  • Ile jesteśmy w stanie spostrzec, zrozumieć, wykonać
  • Przydatne prawa ergonomii i kognitywistyki
  • Z czego składa się UX
  • Emotional Design

Moduł 3

Produkty zorientowane na człowieka

Zrozum jak poprawnie zastosować Human Centered Design w praktycznej pracy produktowej.

  • Jak zastosować w praktyce założenia User Centered Design
  • 6 wymagań normy ISO 9241-110
  • UX jako inwestycja, a nie koszt
  • Trzy głosy prowadzące przez proces

Moduł 4

UX w praktyce - wyzwania i narzędziownik

Zrozum narzędziownik UX i przećwicz w praktyce najważniejsze metody.

  • Proces projektowy UX-PM (Discovery, Define, Develop, Deliver)
  • Jak optymalnie przeprowadzić fazę Discovery
  • Praca z głosem biznesu, użytkowników, rynku
  • 10 zasad projektowania
  • Ćwiczenie realizacji audytu UX
  • Ćwiczenie moderacji testu użyteczności
  • Ćwiczenie stosowania person i map podróży do budowy koncepcji

Moduł 5

Dojrzałość klientocentryczna + egzamin

Zrozum jak stopniowo ulepszać sposób działania zespołów.

  • UX a praca zwinna
  • Poziomy dojrzałości organizacji
  • Sposoby podnoszenia dojrzałości

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

NOWOŚĆ: Moduł 6

Tworzenie produktów inteligentnych (AI)

Przygotuj się na nadchodzącą rewolucję w projektowaniu wartościowych rozwiązań opartych na AI.

  • Skok w podejściu do projektowania – koniec Figmy
  • Collaborative UX – projektowanie współpracy
  • 5 technik, które wyznaczą proces
  • Jak się rozwijać razem z AI – role i kompetencje przyszłości

Katarzyna Łachajczak

CX Specialist, Otodom

UX-PM to coś więcej niż porządna dawka merytorycznej i eksperckiej wiedzy dostarczana w przystępnej formie i wspaniałej atmosferze. To platforma wymiany doświadczeń oraz inspiracji osób z wielką pasją do tego, co robią i zaangażowaniem w to, jak to robią. Dzięki udziałowi usystematyzowałam rozsiane w głowie informacje, zasięgnęłam praktycznych porad profesjonalistów i od razu zaczęłam działać w duchu otrzymanych wskazówek. Gorąco polecam każdemu, kto dopiero stawia pierwsze kroki w branży, jak również tym osobom, które chcą oprzeć swoje zawodowe działania o najlepsze praktyki UX.

Karolina Królikowska

Specjalista ds. zarządzania systemami, mBank S.A.

UX-PM polecam tak naprawdę… KAŻDEMU – niezależnie od tego, czy programuje, projektuje, czy zajmuje się czymś zupełnie innym i z tworzeniem usług i produktów nie ma nic wspólnego. Dlaczego? UX zmienia sposób myślenia, uwrażliwia na różne aspekty, na które niekoniecznie zwracamy uwagę. UX poszerza horyzonty!
Po ukończonym kursie UX-PM zaczęłam zupełnie inaczej podchodzić do zbierania zapotrzebowania i projektowania rozwiązań. Odwrócił się sposób mojego myślenia. Zaczęłam zadawać przyszłym użytkownikom zupełnie inne niż wcześniej pytania, znacznie szybciej doprowadzające mnie do wniosków, które mogę przenieść do budowanego rozwiązania. I choć wciąż się uczę, i nie obywam się przy tym bez błędów, czuję, że szkolenie skierowało mój sposób pracy na właściwe tory, wyposażając mnie w dużą dawkę bardzo dobrze zorganizowanej wiedzy.

Łukasz-Szlanga

Łukasz Szlanga

UI/UX Designer, Lerta Poland

Szkolenie UX-PM potwierdziło wyrobione wcześniej dobre zdanie o Symetrii. Zajęcia prowadzone dynamicznie, z dozą humoru i przystępnie, tak aby każdy niezależnie od zaznajomienia się z tematem czuł się komfortowo. Wykładowcy otwarci są na nowe zagadnienia takie jak budowanie doświadczeń i badania na użytkownikach w projektach opartych o Blockchain lub usytuowanych w Metaverse. Ponieważ pozycjonuję sie własnie w tym kierunku była to dla mnie wartość dodana. W skali 1 do 10 daję 11.

Stosuj dojrzałe podejście i przekonuj innych

Międzynarodowa certyfikacja

  • Zrozumiesz stosowanie metod UX w procesie produktowym
  • Poznasz podejście do klientocentryczności w praktyce, a nie w teorii
  • Przećwiczysz metody na realnych zadaniach i przedyskutujesz je z innymi uczestnikami
  • Poznasz wartościowych ludzi pracujących dla wiodących marek
  • Nabierzesz skuteczności w prowadzeniu warsztatów i pracy zespołowej w swojej organizacji
  • Przygotujesz się na przyszłość product designu dzięki nowemu modułowi szkolenia na temat produktów inteligentnych

Klientocentryczność, ale z rezultatami

  • Kiedy i jakich narzędzi UXowych potrzebuję użyć i co na tym zyskam
  • Jak badać i mierzyć efekty moich działań
  • Od czego najlepiej zacząć złożony projekt

Współpraca bez podziałów

  • Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt
  • Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co mi chodzi
  • Jak przekonać do podejścia zorientowanego na klientów

Technologia i biznes bliżej człowieka

  • Jak sprawić, by moja firma nie patrzyła tylko na technologię
  • Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym
  • Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o kliencie

Przebieg szkolenia

POZIOM 1 - WARSZTATY LIVE
3-dniowa sesja online z trenerem
12h materiału (w tym 5h ćwiczeń)
Szkolenie zdalne na żywo, w grupie do 12 uczestników
NOWOŚĆ: Bonusowy moduł Tworzenie produktów inteligentnych (AI)
6-miesięczny plan rozwoju kariery z trenerem
Dostęp do międzynarodowej społeczności UX-PM Alumni

Trenerzy

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

Anna przewodzi zespołowi Discovery agencji Symetria. Na co dzień wspiera marki takie jak BLIK, InPost, Booksy i Santander Bank we wprowadzaniu i rozwoju innowacyjnych usług.

W ramach szkoleń chętnie dzieli się realną wiedzą z prawdziwych projektów, szczególnie w tematach badaniach jakościowych, procesów poznawczych oraz prowadzenia warsztatów.

Szeran Millo

CEO, Symetria

20 lat doświadczenia w branży UX i doradztwie digital. Łączy specjalizację digital marketingową z projektowaniem doświadczeń klienta. Zarządza firmą Symetria, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce, która jest reprezentantem międzynarodowej organizacji UXalliance. Jednocześnie prowadzi działalność trenerską i mentoringową.
Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Jacek Samsel

UX Operations Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Od ponad 7 lat zajmuje się realizacją projektów i usług agencyjnych dla polskich i międzynarodowych klientów.

Specjalizuje się w service designie, transformacji cyfrowej oraz budowie i zarządzaniu zespołem UX.

Najbliższe sesje

Poziom 1

  • 04-06 gru 2024
  • Warsztaty online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Poziom 1

  • 22-24 sty 2025
  • Warsztaty online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Szeran Millo

Poziom 1

  • 12-14 lut 2025
  • Warsztaty online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Szeran Millo

Poziom 1

  • 12-14 mar 2025
  • Warsztaty online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Szeran Millo

Jak budować relacje z klientami w czasach AI?

Zapraszamy na bezpłatne mini-szkolenie. Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne technologie, aby tworzyć spójne, wartościowe doświadczenia klienta na każdym etapie kontaktu i zwiększać wyniki sprzedażowe.



Termin: czwartek, 14 listopada o godzinie 15.30.



Webinar poprowadzi Szeran Millo – współzałożyciel Symetrii, najbardziej doświadczonej agencji UX w Polsce oraz trener międzynarodowego programu certyfikacyjnego UX-PM.

Dziękujemy! Na Twój mail wysłaliśmy link do szkolenia. Sprawdź skrzynkę SPAM. Do zobaczenia w czwartek, 14 listopada o godzinie 15.30. Wyślemy przypominajki w odpowiednim czasie 🙂
Wystapił błąd prosze spróbowac ponownie

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami