Poziom 1
25-27 marca 2024

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Adopting UX

Poziom 1

  • Uporządkujesz swoją wiedzę o fundamentach UX, produkcie, doświadczeniach klientów
  • Nauczysz się oceniać design oraz użyteczność serwisów i aplikacji WWW
  • Dowiesz się, jak poprowadzić projekt i angażować do niego projektantów, badaczy, marketingowców, developerów, sprzedaż i zarząd

Najbliższa sesja

Poziom 1

25-27 marca 2024

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 1
25-27 marca 2024

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

3-dniowa sesja

5 modułów tematycznych

ikona grupa szkoleniowa

Małe grupy szkoleniowe

8-12 osób

ikona networking

Networking

Ze specjalistami z wielu branż

ikona egzamin

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

Dla kogo jest
Poziom 1

Dla wszystkich, którzy chcą:

  • Nauczyć się tworzyć serwisy i produkty cyfrowe dla rzeczywistych użytkowników
  • Przećwiczyć metody i narzędzia UX, które są światowym standardem
  • Usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć międzynarodowy certyfikat z zakresu UX i odczuwalnie wzmocnić swoją rolę w firmie
Zapisz się na sesję

Moduł 1

Rozumienie UX

czego się nauczysz

  • Absolwenci UX-PM Level 1 rozróżniają pojęcia Usability, User Experience, User Centered Design i potrafią ocenić przydatność każdego z nich w projekcie
  • Trenerzy UX-PM na przykładach pokażą przykłady nieporozumień związanych z niewłaściwym stosowaniem UX w praktyce. W grupach nauczycie się je rozwiązywać
  • Zrozumiesz dlaczego dla nowoczesnej organizacji coraz ważniejsze są uczucia konsumenta obiecującego z produktem
  • Wraz pozostałymi z uczestnikami kursu na własnych przykładach przepracuje się przypadki kiedy metody UX zwiększają efektywność działań marketingowych

Moduł 2

Użyteczność, emocje, ergonomia

czego się nauczysz

  • Uczestnicy UX-PM dowiadują się co to jest psychologia poznawcza i jaki jest jej wpływ na reguły projektowania. 
  • Trenerzy wskazują na przykładach i dobrych praktykach jak ważna jest rola emocji w projektowaniu. Dlaczego emocje są ważne. Co powodują w człowieku, konsumencie. Dlaczego masz inne emocje związane z Apple niż z Nokia
  • W części warsztatowej uczestnicy tworzą własny projekt wykorzystaniem narzędzia Miro oraz przeprowadzają dwie iteracje testów użyteczności z użytkownikami.

Moduł 3

UX w kontekście pracy z produktami

czego się nauczysz

  • Znaczenie UX dla jednostek biznesowych wewnątrz organizacji 
  • Jak uzasadniać korzyści biznesowe płynące z dobrego UX + przykłady z doświadczeń agencji Symetria. 
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika – istota i wymagania
  • Omówione na przykładach 6 wymogów normy ISO dla User Centered Design – stosowanej na świecie przy wdrażaniu projektów cyfrowych

Moduł 4

Narzędziownik UX

czego się nauczysz

  • Kursanci omawiają cały proces tworzenia produktów cyfrowych oraz poznają korzyści płynące ze stosowania modelu 4D (Discover, Define, Develop,Deliver). Uczą się jak stosować tę metodę na przykładach pod okiem trenera.
  • Dobór narzędzi pozwalających włuchać się w trzy głosy (biznesu, użytkoenika i rynku) pozwalające zbudować strategię UX produktu 
  • 10 zasad projektowania i oceniania użyteczności produktów cyfrowych omawianych na kilkudziesięciu przykładach rynkowych z wykorzystaniem heurystyk Nielsena wraz z ćwiczeniem
  • Podstawy badań z użytkownikami – jak wygląda sesja badawcza – ćwiczenia moderacji sesji na przykładzie rynkowym
  • Ćwiczenia – jak pracować z personami i mapami podróży użytkownika 
  • Przegląd wszystkich narzędzi w etapie projektowania: od warsztatów co-creation poprzez storyboardy, szkicowanie,strategię treści, architekturę informacji po projekt graficzny
  • Współpraca pomiędzy UX a Developerami w ramach pracy zwinnej w fazach Develop i Deliver
  • Podsumowanie roli uczestników szkolenia UX-PM level 1 w budowaniu dojrzałości klientocentrycznej ich organizacji. Wyznaczenie pierwszych czynności, które uczestnik wykona po powrocie do pracy

Moduł 5

Egzamin

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

Katarzyna Łachajczak

CX Specialist, Otodom

Szkolenia Symetrii to coś więcej niż porządna dawka merytorycznej i eksperckiej wiedzy dostarczana w przystępnej formie i wspaniałej atmosferze. To platforma wymiany doświadczeń oraz inspiracji osób z wielką pasją do tego, co robią i zaangażowaniem w to, jak to robią. Dzięki udziale usystematyzowałam rozsiane w głowie informacje, zasięgnęłam praktycznych porad profesjonalistów i od razu zaczęłam działać w duchu otrzymanych wskazówek. Gorąco polecam każdemu, kto dopiero stawia pierwsze kroki w branży, jak również tym osobom, które chcą oprzeć swoje zawodowe działania o najlepsze praktyki UX.

Łukasz-Szlanga

Łukasz Szlanga

UI/UX Designer, Lerta Poland

Szkolenie UX-PM potwierdziło wyrobione wcześniej dobre zdanie o Symetrii. Zajęcia prowadzone dynamicznie, z dozą humoru i przystępnie, tak aby każdy niezależnie od zaznajomienia się z tematem czuł się komfortowo. Wykładowcy otwarci są na nowe zagadnienia takie jak budowanie doświadczeń i badania na użytkownikach w projektach opartych o Blockchain lub usytuowanych w Metaverse. Ponieważ pozycjonuję sie własnie w tym kierunku była to dla mnie wartość dodana. W skali 1 do 10 daję 11.

Karolina Królikowska

Specjalista ds. zarządzania systemami, mBank S.A.

UX polecam tak naprawdę… KAŻDEMU – niezależnie od tego, czy programuje, projektuje, czy zajmuje się czymś zupełnie innym i z tworzeniem usług i produktów nie ma nic wspólnego. Dlaczego? UX zmienia sposób myślenia, uwrażliwia na różne aspekty, na które niekoniecznie zwracamy uwagę. UX poszerza horyzonty!
Po ukończonym kursie UX-PM zaczęłam zupełnie inaczej podchodzić do zbierania zapotrzebowania i projektowania rozwiązań. Odwrócił się sposób mojego myślenia. Zaczęłam zadawać przyszłym użytkownikom zupełnie inne niż wcześniej pytania, znacznie szybciej doprowadzające mnie do wniosków, które mogę przenieść do budowanego rozwiązania. I choć wciąż się uczę, i nie obywam się przy tym bez błędów, czuję, że szkolenie skierowało mój sposób pracy na właściwe tory, wyposażając mnie w dużą dawkę bardzo dobrze zorganizowanej wiedzy.

ABSOLWENCI POZIOMU 1 ZNAJDUJĄ ODPOWIEDZI NA TAKIE PYTANIA

Metody i narzędzia

  • “Kiedy i jakich narzędzi UXowych potrzebuję użyć i co na tym zyskam?”
  • “Jak badać i mierzyć efekty moich działań?”
  • “Od czego zawsze najlepiej jest zacząć złożony projekt?”

Komunikacja

  • “Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt?”
  • “Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co mi chodzi?“
  • “Jak argumentować innym moje pomysły?”

Biznes

  • “Jak pomóc mojej firmie nie przegapić transformacji cyfrowej?”
  • “Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym”
  • “Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o kliencie?

Trenerzy Poziomu 1

Szeran Millo

Managing Director, Symetria UX

Szeran ma ponad 15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności.

Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Monika Banach

UX Team Leader, Symetria UX

Monika ma ponad 10 lat doświadczenia w branży UX. Jest ekspertką w zakresie badań jakościowych oraz innowacyjnych technik dotarcia do insightów konsumenckich. ​Monika ma na swoim koncie wiele publikacji oraz wystąpień na konferencjach, m.in.: POWUD 2020, Polishopa 2020, czy Product Camp 2019. ​

Pracowała z klientami: ING, Santander, OLX, Mastercard, canal+, Deutsche Bank, Douglas, Netia, Orange, WSB​.

Jacek Samsel

UX Operations Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Od ponad 7 lat zajmuje się realizacją projektów i usług agencyjnych dla polskich i międzynarodowych klientów.

Specjalizuje się w service designie, transformacji cyfrowej oraz budowie i zarządzaniu zespołem UX.

Anna Schneider

UX Team Leader, Symetria UX

Anna na co dzień bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

Najbliższe sesje

Poziom 1

  • 25-27 mar 2024
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Dagmara Rżyska

Marketing Manager, Symetria UX