Zobacz, co piszą absolwenci o certyfikacie UX-PM
Łukasz Szlanga
UI/UX Designer w Lerta Poland
Szkolenie UX-PM lvl nie był moim pierwszym kontaktem z Symetrią. O wartościach jakie dostarcza firma przekonałem się na UX Summit organizowanym kilka lat temu przez Uniwersytet Technologiczny w Poznaniu. Tam miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu, w którym używany był Eye Tracker. (te specjalistyczne urządzenia nie są spotykane często, tym bardziej cieszyłem się, że mam możliwość zobaczyć to badanie “na żywo”). Tam pierwszy raz zaplusowali ;).
Szkolenie UX-PM potwierdziło wyrobione wcześniej dobre zdanie o Symetrii. Zajęcia prowadzone dynamicznie, z dozą humoru i przystępnie, tak aby każdy niezależnie od zaznajomienia się z tematem czuł się komfortowo. Wykładowcy otwarci są na nowe zagadnienia takie jak budowanie doświadczeń i badania na użytkownikach w projektach opartych o Blockchain lub usytuowanych w Metaverse. Ponieważ pozycjonuję sie własnie w tym kierunku była to dla mnie wartość dodana. W skali 1 do 10 daję 11.”
Mariusz Janczak
Kierownik Produktów w Asseco
Cały kurs to szkielet i drogowskaz pokazujący co trzeba przejść po kolei aby zbliżyć się do sukcesu.
Patrycja Walencik
UX Designer w Orange
Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Otrzymałam skondensowaną wiedzę, którą mogłam wykorzystać już w trakcie warsztatu podczas praktycznych ćwiczeń odzwierciedlających codzienna zadania pracy UX Designera.
Anna Maraś
Ekspert w Blue Media
Szkolenie odświeża wiedzę oraz umożliwia wymianę wiedzy z innymi uczestnikami. Polecam ze względu na merytoryczną wartość szkolenia oraz otwartych, zaangażowanych prowadzących, którzy nie pozostawiają pytań bez odpowiedzi.
Sonia Ciuk
Consultant w Accenture
Ogromnym plusem szkolenia są prowadzący będący wieloletnimi praktykami w obszarze UX. Każda przedstawiona teoria okraszona jest plastycznym przykładem z obszaru bankowości, telekomunikacji czy FMCG. Dużą część szkolenia zajmują ćwiczenia w grupie, dzięki czemu uczestnicy pochodzący często z diametralnie różnych branż mogą się wzajemnie inspirować.
Zofia Sarnowska
Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl
Warsztaty UX-PM koncentrują się na całościowym podejściu do użytkownika, porządkują wiedzę z zakresu UX, często wychodząc poza sferę online. Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku. Warsztaty są przeznaczone dla osób, które są częścią szeroko rozumianego procesu kreowania doświadczenia klienta względem naszej marki.
Przemysław Łucyan
Project Manager w Clickad Interactive
Mega profesjonalnie poprowadzone szkolenie! Większy ZOOM na zagadnienia, jak briefować klienta, jakie dobrać narzędzia i metody badań, jak prowadzić cały proces realizacji danego projektu. Polecam!
Jakub Garczyński
Software Engineer w Schibsted Tech Polska
Szkolenie UX-PM na poziomie 2 zaspokoiło moje oczekiwanie, które zostały rozbudzone po odbyciu szkolenia na poziomie 1. Zagłębianie się w detale organizacji pracy, używanie metod i technik UX oraz jak skutecznie wdrażać je w projekty scrumowe były dla mnie bardzo interesujące.
Krzysztof Lupa
IT Project Manager w cyftrowafoto.com
Długo szukałem wartościowych szkoleń zw. z tematyką UX. Wybór UX-PM okazał się być strzałem w dziesiątkę. Mocna dawka praktycznej wiedzy, poukładała oraz mocno rozszerzyła wcześniej posiadaną wiedzę dot. UX oraz rzuciła światło na zastosowania UX w codziennej pracy przy projektach! Polecam z czystym sumieniem!
Mateusz Zguda
CEO w KISS digital
Certyfikacja odbywała się w formie warsztatów i wykładów, więc nabytą wiedzę było łatwo utrwalić. Poziom drugi strukturyzuje i sprawdza wiedzę wśród osób, które znają dobre standardy i narzędzia UXowe, ale może niekoniecznie mają odwagę je w pełni wykorzystywać. Proces certyfikacji rozjaśnia wątpliwości. Fajnym i ważnym dodatkiem jest grupa innych praktyków obecna na zajęciach, komentując każdy z poruszanych aspektów dają oni cenne spojrzenie na omawiane kwestie.
Krzysztof Caliński
Product Manager w Cyfrowy Polsat
Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.
Norbert Stawik
Business Applications Administrator w Grupa Allegro
Rozmaitość środków przekazu (filmy, grafiki, przykłady), warsztaty na prawdziwych przykładach.
Agnieszka Garbacik
Project Manager w BLStream
Szkolenie przede wszystkim uporządkowało moją wiedzę o procesie UX, zwiększyło świadomość o poszczególnych krokach procesu i upewniło, że jako organizacja, a przede wszystkim dział UX, stosujemy wysokie standardy w pracy przy projektach dla naszych klientów.
Marta Kosz
Project manager/Team leader w NuOrder Group
Warsztaty to świetne wprowadzenie do UX – systematyzują dotychczasową wiedzę, ale też otwierają głowę na nowe aspekty zarządzania projektem. Odtąd na każdy projekt, na każdym jego etapie, będę spoglądać inaczej.
Lidia Kozik
Chief Strategy Officer w Janmedia Interactive
Kurs certyfikacyjny UX-PM Level 1 jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które mają już wiedzę teoretyczną związaną tematyką user experience, ale nie stosowały narzędzi UX w praktyce, lub nie wiedziały jak je właściwie zastosować. Szkolenie świetnie pokazuje, które narzędzia i kiedy stosować w procesie projektowym, aby przyniosły jak najlepszy efekt, co z mojej perspektywy jako kierownika projektu, jest najcenniejszą informacją.
Robert Rafiński
Software Engineer w Oponeo
Profesjonalni prowadzący. Ćwiczenia warsztatowe, tematyka – szeroki zakres i mnóstwo ciekawych nowych pomysłów do wykorzystania. To jest największa wartość całego kursu.
Karol Tyde
Koordynator Projektu w Capgemini Polska
Kurs uświadomił mi jak ważne są kroki poprzedzające makietowanie. Poznanie swoich użytkowników i ich różne cele i drogi do jego dotarcia mają bardzo duży wpływ na wygląd i działanie produktu / usługi.
Piotr Ostrzyżek
Właściciel w Freeline
Level 2 to duża porcja nowej wiedzy i jednocześnie jeszcze więcej ćwiczeń, które pozwalają na wdrożenie tej wiedzy w praktyce. Z niecierpliwością czekam na Level 3.
Anna Stachowicz
Project Manager w Bold Brand E-commerce
Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.
Paweł Błasiak
Menedżer ds. Wdrożeń i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK
Szkolenie UX-PM Level 1 to ciekawe doświadczenie dla każdego kto chce rozwijać swoje produkty, usługi czy procesy z myślą o swoich klientach. Choć szkolenie przygotowane jest pod kątem optymalizacji serwisów internetowych, to myślę, że przekazywana wiedza jest na tyle uniwersalna, że może być z powodzeniem stosowana w odniesieniu do produktów niewirtualnych. Dla osób, którym tematyka UX nie jest już obca, będzie dobrym sposobem na usystematyzowanie posiadanej wiedzy i doświadczeń i zapewne rozbudzi ich „apetyt” na Level 2.
Konrad Cieślak
Account Manager w Mind Progress Group
Warto. Nie tylko ze względu na wiedzę, którą prowadzący bardzo chętnie się dzielą. Przede wszystkim warto, bo to szkolenie pozwala spojrzeć z szerszej perspektywy na procesy związane z tworzeniem produktów i usług, poznać metody, które pomagają w codziennej pracy oraz uczestniczyć w dyskusjach o konkretnych case’ach z którymi prowadzący mieli do czynienia.
Cezary Zadorocki
Scrum Master w BZ WBK
Dziękuję organizatorom – za wspaniałą atmosferę podczas szkolenia. Szkolenie podobało mi się ze względu na praktyczną stronę. Na co dzień pracuję jako projektant-programista i zawsze byłem ciekawy na czym polega praca UX’owców.
Sławomir Wilczyński
Project Manager w Merix Studio
Jestem zadowolony z uczestnictwa w szkoleniu UX-PM na drugim poziomie. Dzięki niemu znacząco poszerzyłem swoją wiedzę w zakresie UX, głównie na temat różnego rodzaju badań oraz kształtowania strategii. Duży plus za ciekawe ćwiczenia.
Piotr Diering
PM Team Leader w Merix Studio
Szkolenie prowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i w przyjaznej atmosferze. Po wstępnym levelu 1 płynnie wprowadza w kolejne zakamarki UX. Dodatkowo, ze względu na duże doświadczenie praktyczne prowadzących, uczestnicy dostają niepowtarzalną okazję poznania pracy w branży od kuchni.
Marek Pawełkiewicz
Projektant Interfejsu Użytkownika w EBICOM
Uważam, że UX-PM lvl 1 pozwolił mi dość mocno ugruntować wiedzę z prezentowanych obszarów User Experience. Wojtek i Tomek bardzo chętnie służyli pomocą i nie pozostawiali żadnego z pytań bez odpowiedzi pokazując tym samym ciekawe podejście do problemów.
Michał Wełna
GFX/UX Team Manager w Ericpol
Drugi poziom szkolenia UX-PM w bardzo przystępny i profesjonalny sposób pozwolił mi ugruntować i pogłębić wiedzę zdobytą na poziomie pierwszym. To pozycja obowiązkowa dla każdego kto chce dążyć do doskonałości w zarządzaniu projektami UX.
Jarosław Michalecki
Kierownik ds. Utrzymania i Rozwoju Wortalu w Nowa Era
Szkolenie UX-PM Level 3 to naprawdę level 3 – duża dawka specjalistycznej wiedzy i intensywne ćwiczenia praktycznych umiejętności. Po tym szkoleniu moje projekty nabierają nowego wymiaru, który odkryłem dzięki zdobytej wiedzy.
Łukasz Opoka
Wicedyrektor ds. Rozwoju Kanałów Zdalnych w mBank
Szkolenie UX-PM to bardzo dobry sposób na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z dziedziny – za najcenniejsze uważam praktyczne podejście prowadzących i wszechstronność ich doświadczeń.
Jakub Magierowski
Creative Director w Emotion Media
Szkolenie otworzyło mi oczy na wiele kwestii, które są niezwykle istotne nie tylko w cyklach projektowych produktów interaktywnych, ale też w kreacji reklamowej oraz dobrym brandingu.
Marcin Piwowarczyk
Strategy Director w Bold Brand Commerce
Polecam udział w certyfikacji! Nawet dla osób, które mają na co dzień do czynienia z różnymi projektami wykorzystującymi metody badawcze UX. Szkolenie systematyzuje wiedzę i przede wszystkim pozwala na lepsze zrozumienie aspektów badawczych poprzez możliwość bezpośredniej rozmowy z trenerem.
Rafał Stańczak
Test & QA Manager/Agile Coach w Orbium
Certyfikacja UX-PM level 1 to jedyna w swoim rodzaju nauka właściwego podejścia do użytkownika końcowego produktu zgodnym z modelem User Centered Design. Dodatkową wartością dodaną niewątpliwie była możliwość dzielenia się poglądami i wiedzą z trenerami i pozostałymi uczestnikami szkolenia! Gorąco polecam!
Rafał Niemczynowicz
UX / UI Designer w GoldenSubmarine
Przekazana wiedza nie jest tylko pustą teorią, ale można ją bez problemu zastosować zarówno przy kontaktach z Klientami jak i do usprawnienia procesów projektowych wewnątrz firmy. Ja miałem to szczęście, że już miałem okazję ją wykorzystać.
Sylvain Bizouard
Program User Experience Director w AXA France Services
A very good introduction to the UX that allows one to understand the issues and find a way to kill a few ideas in a friendly and participatory atmosphere!
Magdalena Tyszkiewicz
Content Team Leader w Transfer Multisort Elektronik
Drugi poziom kursu to prawdziwy warsztat umiejętności. Prześledzenie kolejnych etapów prowadzenia projektu na żywym przykładzie daje duże pole do refleksji i utrwalenia standardów, które poznaliśmy na poziomie pierwszym.
Michał Byrczek
Menedżer Komunikacji Internetowej w Credit Agricole
Certyfikacja UX-PM Level 1 to świetne wprowadzenie w świat User/Customer Experience. Jestem przekonany, że poznane na warsztatach metody pomogą adeptom UX w pracy przy projektach dla klientów w swojej organizacji.
Sebastian Matusiak
Ekspert w Banku Pekao SA
Wysoki poziom merytoryczny prowadzących poparty licznymi praktycznymi ćwiczeniami powodował że każdy z zainteresowaniem brał aktywny udział w szkoleniu. Dlatego też zdobyta wiedza w sposób kompleksowy pozwala spojrzeć ze zrozumieniem na potrzeby i oczekiwania stawiane przez klientów. Polecam szkolenie UX-PM każdemu kto chce tworzyć produkty/usługi o których odbiorcy będą mówić w samych superlatywach.
Bartosz Skorupski
UI Engineer & Project Leader w Samsung
Warsztaty UX-PM to idealne połączenie teorii z praktyką. Profesjonalnie przeprowadzone 2 dni zajęć pozwalają uporządkować wiedzę, którą od razu można zastosować zarówno w kontaktach z Klientami jak i do usprawnienia procesów projektowych wewnątrz firmy. Zdecydowanie polecam!
Małgorzata Rusin
Board Member w Divante
Cykl UX-PM to trzy etapy szkoleń, łączące intensywną naukę z bezcenną możliwością wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi osobami, zainteresowanymi i działającymi w UX. Pozwala poznać lub utrwalić podstawy procesu, zgłębić tajniki budowania i zarządzania zespołami projektowymi, jak i zyskać biegłość w operowaniu miernikami, wykazującymi efektywność inwestowania w dobre doświadczenie użytkownika. Polecam szkolenie wszystkim, którym zależy na tworzeniu efektywnych produktów i usług.
Wojciech Markowski
Business Processes Automation Team Manager w Orange
Mając doświadczenie z sesji stacjonarnych UX PM level 1 i 2, miałem obawy, czy uczestnictwo w level’u 3 w formie remote to dobry pomysł. Szczególne wątpliwości dotyczyły ilości uczestników oraz sprawności przeprowadzania ew. ćwiczeń, które bardzo dużo wnosiły w poprzednich kursach. Okazało się, że ilość uczestników była < 10 a materiały do ćwiczeń zostały nam udostępnione zdalnie. Dodatkowo wykorzystanie wirtualnych pokojów spowodowało, że faktycznie jakość spotkań została zachowana. Taka forma wymaga większego skupienia, ale to już cechy osobniczo zmienne. Nam się udało 🙂
Katarzyna Lekka
Lead UX w InsERT S.A.
Jeśli chodzi o samą realizację zdalną – nie odczułam spadku wartości uczestnicząc w spotkaniu zdalnym. Oszczędziło to czas dojazdów. Jeśli miałoby się nie odbyć a odbyć zdalnie, to zdecydowanie to jest super alternatywa a nawet forma w której zdecydowałabym się kolejny raz uczestniczyć.
Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Jakość techniczna bardzo dobra, sprawnie poszły ćwiczenia w grupach. Wojtek świetnie się spisał jako moderator. Musiało to być bardzo wyczerpujące, aby przez cały czas trwania szkolenia utrzymywać koncentrację i kontrolę nad rozporoszoną po sieci grupą. A po Wojtku nic nie było widać, jestem pod wrażeniem lekkości z jaką opowiada momentami bardzo trudny materiał. Dobrym urozmaiceniem byli też zaproszeni goście (Tomek i Szeran) i swobodna dyskusja w momentach na to przewidzianych.
Michał Rączka
IT Strategy and PM Vice Director w mBank
Osobiście jestem zadowolony, że mogłem uczestniczyć w tak przygotowanym szkoleniu. Trafia ono idealnie w moje potrzeby czyli lepsze poznanie i zwiększenie świadomości UX. Jeżeli tworzysz produkty/usługi i na serio zależy Tobie na zadowoleniu użytkownika – to, to szkolenie jest dla Ciebie.
Paweł Kamiński
Senior Product Designer w Enginiety
Myślałem o przełożeniu UX-PM3 na inny termin (wrześniowy, pół roku później!), jednak stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich, w końcu przez bliżej nieokreślony czas będziemy musieli się w takiej rzeczywistości obracać. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.
Konrad Kalbarczyk
Senior Brand Manager w Orange
Zajmuję się projektowaniem oferty, a mój zespół składa się z ludzi „myślących klientem”. Zawsze wychodzimy od realnych potrzeb, prostoty i przystępności. Przez dobre doświadczenia do dobrego wyniku finansowego. Udział w Level 1 ugruntował mnie w słuszności takiego podejścia i potwierdził, że jesteśmy na właściwej ścieżce. Boję się pomyśleć o tych, którzy działają w bardziej skostniałych realiach –ich świat po szkoleniu musiał się zawalić 😉
Monika Kowalska
Senior Menedżer ds. Marketingu Online w Carrefour
UX-PM to bardzo profesjonalne szkolenie, na którym teoria przedstawiona jest bardzo praktycznie – albo na przykładach albo w formie zadań do wykonania. Pozwoliło mi uporządkować wiedzę, ale oczywiście wiele się też nauczyłam, a co jest chyba największe i dla mnie i mojej organizacji to dało mi pozytywnego „kopa” do wdrożenia w swój zakres obowiązków chociaż części wiedzy, którą przyswoiłam na szkoleniu. Z pełnym przekonaniem polecę to szkolenie innym osobom w swojej organizacji.
Ilona Fasuga
Web & App Manager w X-KOM
Ogrom wiedzy i praktyki podczas każdego dnia szkoleniowego. Wysoki poziom zdobytej wiedzy merytorycznej i inspiracje, które pozostają z uczestnikami na dłużej. Polecam każdemu kto chce poszerzyć znacząco swoją wiedzę z zakresu UX i zwiększyć przychody swojej firmy w systematyczny i długofalowy sposób. Każdy z leveli to odkrywanie UX na nowo.
Konrad Olejarczyk
New Business Development Manager w Crédit Agricole
UX-PM już na pierwszym poziomie daje bardzo dużo konkretnej wiedzy budującej solidny fundament do samodzielnego zgłębiania tematyki UX. Wielki plus za bardzo obszerne materiały, bez problemu można samodzielnie do nich wracać. Wielką wartością jest to, że UX-PM jest kierowany do osób z wielu branż a aktywny sposób prowadzenia zajęć pozwala obserwować wiele różnych perspektyw – bezcenne i rzadkie.
Tomasz Żurański
Senior Business Manager w ING Bank Śląski
Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących. Szkolenie powinno być obowiązkiem każdego PMa, którego projekty dotyczą zrozumienia i zadowolenia Klienta.
Sonia Piskorska
Właściciel w EcommAdvice
Level 3 to najwyższy stopień wtajemniczenia dla UXów, ale jednocześnie najprzyjemniejszy. Po gigapigułce wiedzy na poziomie 2 można spojrzeć na temat spokojniej i całościowo. No i można spotkać kolegów z poprzednich edycji. Podsumowując całość warsztatów: bardzo ważne połączenie wielu tematów biznesowych, które w zderzeniu z punktem widzenia użytkownika nabierają zupełnie innych sensów i priorytetów. Polecam każdemu, kogo z jednej strony ciekawi problem utrzymania klienta a z drugiej zwiększenie przychodów w sposób systematyczny i długofalowy. A poza tym to fajna zabawa prowadzona przez fantastyczny team: Tomek-Wojtek-Jacek – Panowie ogromne podziękowania za cierpliwość 😉
Agnieszka Stachelska
Manager ds. eCommerce w pracuj.pl
Praktyczne zastosowanie technik – ćwiczenia z mapą, personami, filmiki, przykłady rzeczywistych produktów, usług.
Wybierz sesję szkoleniową
Poziom 1
Poziom 1 jako kurs
Poziom 2
Poziom 3
DLM
Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.