Opinie

Zobacz, co piszą absolwenci o certyfikacie UX-PM

UX-PM Poziom 2

Mariusz Janczak

Kierownik Produktów w Asseco

Cały kurs to szkielet i drogowskaz pokazujący co trzeba przejść po kolei aby zbliżyć się do sukcesu.

UX-PM Poziom 2

Patrycja Walencik

UX Designer w Orange

Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Otrzymałam skondensowaną wiedzę, którą mogłam wykorzystać już w trakcie warsztatu podczas praktycznych ćwiczeń odzwierciedlających codzienna zadania pracy UX Designera.

UX-PM Poziom 1

Anna Maraś

Ekspert w Blue Media

Szkolenie odświeża wiedzę oraz umożliwia wymianę wiedzy z innymi uczestnikami. Polecam ze względu na merytoryczną wartość szkolenia oraz otwartych, zaangażowanych prowadzących, którzy nie pozostawiają pytań bez odpowiedzi.

UX-PM Poziom 2

Sonia Ciuk

Consultant w Accenture

Ogromnym plusem szkolenia są prowadzący będący wieloletnimi praktykami w obszarze UX. Każda przedstawiona teoria okraszona jest plastycznym przykładem z obszaru bankowości, telekomunikacji czy FMCG. Dużą część szkolenia zajmują ćwiczenia w grupie, dzięki czemu uczestnicy pochodzący często z diametralnie różnych branż mogą się wzajemnie inspirować.

UX-PM Poziom 1

Zofia Sarnowska

Specjalista ds. Marketingu Online w Lidl

Warsztaty UX-PM koncentrują się na całościowym podejściu do użytkownika, porządkują wiedzę z zakresu UX, często wychodząc poza sferę online. Prowadzący w przystępny i merytoryczny sposób naświetlają różne zagadnienia, prezentując przy tym wiele przykładów z rynku. Warsztaty są przeznaczone dla osób, które są częścią szeroko rozumianego procesu kreowania doświadczenia klienta względem naszej marki.

UX-PM Poziom 2

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Mega profesjonalnie poprowadzone szkolenie! Większy ZOOM na zagadnienia, jak briefować klienta, jakie dobrać narzędzia i metody badań, jak prowadzić cały proces realizacji danego projektu. Polecam!

UX-PM Poziom 2

Jakub Garczyński

Software Engineer w Schibsted Tech Polska

Szkolenie UX-PM na poziomie 2 zaspokoiło moje oczekiwanie, które zostały rozbudzone po odbyciu szkolenia na poziomie 1. Zagłębianie się w detale organizacji pracy, używanie metod i technik UX oraz jak skutecznie wdrażać je w projekty scrumowe były dla mnie bardzo interesujące.

UX-PM Poziom 1

Krzysztof Lupa

IT Project Manager w cyftrowafoto.com

Długo szukałem wartościowych szkoleń zw. z tematyką UX. Wybór UX-PM okazał się być strzałem w dziesiątkę. Mocna dawka praktycznej wiedzy, poukładała oraz mocno rozszerzyła wcześniej posiadaną wiedzę dot. UX oraz rzuciła światło na zastosowania UX w codziennej pracy przy projektach! Polecam z czystym sumieniem!

UX-PM Poziom 2

Mateusz Zguda

CEO w KISS digital

Certyfikacja odbywała się w formie warsztatów i wykładów, więc nabytą wiedzę było łatwo utrwalić. Poziom drugi strukturyzuje i sprawdza wiedzę wśród osób, które znają dobre standardy i narzędzia UXowe, ale może niekoniecznie mają odwagę je w pełni wykorzystywać. Proces certyfikacji rozjaśnia wątpliwości. Fajnym i ważnym dodatkiem jest grupa innych praktyków obecna na zajęciach, komentując każdy z poruszanych aspektów dają oni cenne spojrzenie na omawiane kwestie.

UX-PM Poziom 2

Krzysztof Caliński

Product Manager w Cyfrowy Polsat

Jedno z najlepszych szkoleń na jakim byłem – super przedstawienie tematu i ciekawa forma.

UX-PM Poziom 1

Norbert Stawik

Business Applications Administrator w Grupa Allegro

Rozmaitość środków przekazu (filmy, grafiki, przykłady), warsztaty na prawdziwych przykładach.

UX-PM Poziom 2

Agnieszka Garbacik

Project Manager w BLStream

Szkolenie przede wszystkim uporządkowało moją wiedzę o procesie UX, zwiększyło świadomość o poszczególnych krokach procesu i upewniło, że jako organizacja, a przede wszystkim dział UX, stosujemy wysokie standardy w pracy przy projektach dla naszych klientów.

UX-PM Poziom 1

Marta Kosz

Project manager/Team leader w NuOrder Group

Warsztaty to świetne wprowadzenie do UX – systematyzują dotychczasową wiedzę, ale też otwierają głowę na nowe aspekty zarządzania projektem. Odtąd na każdy projekt, na każdym jego etapie, będę spoglądać inaczej.

UX-PM Poziom 1

Lidia Kozik

Chief Strategy Officer w Janmedia Interactive

Kurs certyfikacyjny UX-PM Level 1 jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które mają już wiedzę teoretyczną związaną   tematyką user experience, ale nie stosowały narzędzi UX w praktyce, lub nie wiedziały jak je właściwie zastosować. Szkolenie świetnie pokazuje, które narzędzia i kiedy stosować w procesie projektowym, aby przyniosły jak najlepszy efekt, co z mojej perspektywy jako kierownika projektu, jest najcenniejszą informacją.

UX-PM Poziom 3

Robert Rafiński

Software Engineer w Oponeo

Profesjonalni prowadzący. Ćwiczenia warsztatowe, tematyka – szeroki zakres i mnóstwo ciekawych nowych pomysłów do wykorzystania. To jest największa wartość całego kursu.

UX-PM Poziom 1

Karol Tyde

Koordynator Projektu w Capgemini Polska

Kurs uświadomił mi jak ważne są kroki poprzedzające makietowanie. Poznanie swoich użytkowników i ich różne cele i drogi do jego dotarcia mają bardzo duży wpływ na wygląd i działanie produktu / usługi.

UX-PM Poziom 2

Piotr Ostrzyżek

Właściciel w Freeline

Level 2 to duża porcja nowej wiedzy i jednocześnie jeszcze więcej ćwiczeń, które pozwalają na wdrożenie tej wiedzy w praktyce. Z niecierpliwością czekam na Level 3.

UX-PM Poziom 1

Anna Stachowicz

Project Manager w Bold Brand E-commerce

Szczególnie przydatne jest przedstawienie nie samej teorii, ale również pokazanie aspektów praktycznych danego zagadnienia, m.in. poprzez dzielenie się szczegółami z własnych projektów.

UX-PM Poziom 1

Paweł Błasiak

Menedżer ds. Wdrożeń i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK

Szkolenie UX-PM Level 1 to ciekawe doświadczenie dla każdego kto chce rozwijać swoje produkty, usługi czy procesy z myślą o swoich klientach. Choć szkolenie przygotowane jest pod kątem optymalizacji serwisów internetowych, to myślę, że przekazywana wiedza jest na tyle uniwersalna, że może być z powodzeniem stosowana w odniesieniu do produktów niewirtualnych. Dla osób, którym tematyka UX nie jest już obca, będzie dobrym sposobem na usystematyzowanie posiadanej wiedzy i doświadczeń i zapewne rozbudzi ich “apetyt” na Level 2.

UX-PM Poziom 1

Konrad Cieślak

Account Manager w Mind Progress Group

Warto. Nie tylko ze względu na wiedzę, którą prowadzący bardzo chętnie się dzielą. Przede wszystkim warto, bo to szkolenie pozwala spojrzeć z szerszej perspektywy na procesy związane z tworzeniem produktów i usług, poznać metody, które pomagają w codziennej pracy oraz uczestniczyć w dyskusjach o konkretnych case’ach z którymi prowadzący mieli do czynienia.

UX-PM Poziom 1

Cezary Zadorocki

Scrum Master w BZ WBK

Dziękuję organizatorom – za wspaniałą atmosferę podczas szkolenia. Szkolenie podobało mi się ze względu na praktyczną stronę. Na co dzień pracuję jako projektant-programista i zawsze byłem ciekawy na czym polega praca UX’owców.

UX-PM Poziom 2

Sławomir Wilczyński

Project Manager w Merix Studio

Jestem zadowolony z uczestnictwa w szkoleniu UX-PM na drugim poziomie. Dzięki niemu znacząco poszerzyłem swoją wiedzę w zakresie UX, głównie na temat różnego rodzaju badań oraz kształtowania strategii. Duży plus za ciekawe ćwiczenia.

UX-PM Poziom 2

Piotr Diering

PM Team Leader w Merix Studio

Szkolenie prowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i w przyjaznej atmosferze. Po wstępnym levelu 1 płynnie wprowadza w kolejne zakamarki UX. Dodatkowo, ze względu na duże doświadczenie praktyczne prowadzących, uczestnicy dostają niepowtarzalną okazję poznania pracy w branży od kuchni.

UX-PM Poziom 1

Marek Pawełkiewicz

Projektant Interfejsu Użytkownika w EBICOM

Uważam, że UX-PM lvl 1 pozwolił mi dość mocno ugruntować wiedzę z prezentowanych obszarów User Experience. Wojtek i Tomek bardzo chętnie służyli pomocą i nie pozostawiali żadnego z pytań bez odpowiedzi pokazując tym samym ciekawe podejście do problemów.

UX-PM Poziom 2

Michał Wełna

GFX/UX Team Manager w Ericpol

Drugi poziom szkolenia UX-PM w bardzo przystępny i profesjonalny sposób pozwolił mi ugruntować i pogłębić wiedzę zdobytą na poziomie pierwszym. To pozycja obowiązkowa dla każdego kto chce dążyć do doskonałości w zarządzaniu projektami UX.

UX-PM Poziom 2

Jarosław Michalecki

Kierownik ds. Utrzymania i Rozwoju Wortalu w Nowa Era

Szkolenie UX-PM Level 3 to naprawdę level 3 – duża dawka specjalistycznej wiedzy i intensywne ćwiczenia praktycznych umiejętności. Po tym szkoleniu moje projekty nabierają nowego wymiaru, który odkryłem dzięki zdobytej wiedzy.

UX-PM Poziom 3

Łukasz Opoka

Wicedyrektor ds. Rozwoju Kanałów Zdalnych w mBank

Szkolenie UX-PM to bardzo dobry sposób na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z dziedziny – za najcenniejsze uważam praktyczne podejście prowadzących i wszechstronność ich doświadczeń.

UX-PM Poziom 1

Jakub Magierowski

Creative Director w Emotion Media

Szkolenie otworzyło mi oczy na wiele kwestii, które są niezwykle istotne nie tylko w cyklach projektowych produktów interaktywnych, ale też w kreacji reklamowej oraz dobrym brandingu.

UX-PM Poziom 3

Marcin Piwowarczyk

Strategy Director w Bold Brand Commerce

Polecam udział w certyfikacji! Nawet dla osób, które mają na co dzień do czynienia z różnymi projektami wykorzystującymi metody badawcze UX. Szkolenie systematyzuje wiedzę i przede wszystkim pozwala na lepsze zrozumienie aspektów badawczych poprzez możliwość bezpośredniej rozmowy z trenerem.

UX-PM Poziom 1

Rafał Stańczak

Test & QA Manager/Agile Coach w Orbium

Certyfikacja UX-PM level 1 to jedyna w swoim rodzaju nauka właściwego podejścia do użytkownika końcowego produktu zgodnym z modelem User Centered Design. Dodatkową wartością dodaną niewątpliwie była możliwość dzielenia się poglądami i wiedzą z trenerami i pozostałymi uczestnikami szkolenia! Gorąco polecam!

UX-PM Poziom 1

Rafał Niemczynowicz

UX / UI Designer w GoldenSubmarine

Przekazana wiedza nie jest tylko pustą teorią, ale można ją bez problemu zastosować zarówno przy kontaktach z Klientami jak i do usprawnienia procesów projektowych wewnątrz firmy. Ja miałem to szczęście, że już miałem okazję ją wykorzystać.

UX-PM Poziom 1

Sylvain Bizouard

Program User Experience Director w AXA France Services

A very good introduction to the UX that allows one to understand the issues and find a way to kill a few ideas in a friendly and participatory atmosphere!

Magdalena Tyszkiewicz

Content Team Leader w Transfer Multisort Elektronik

Drugi poziom kursu to prawdziwy warsztat umiejętności. Prześledzenie kolejnych etapów prowadzenia projektu na żywym przykładzie daje duże pole do refleksji i utrwalenia standardów, które poznaliśmy na poziomie pierwszym.

UX-PM Poziom 1

Michał Byrczek

Menedżer Komunikacji Internetowej w Credit Agricole

Certyfikacja UX-PM Level 1 to świetne wprowadzenie w świat User/Customer Experience. Jestem przekonany, że poznane na warsztatach metody pomogą adeptom UX w pracy przy projektach dla klientów w swojej organizacji.

UX-PM Poziom 1

Sebastian Matusiak

Ekspert w Banku Pekao SA

Wysoki poziom merytoryczny prowadzących poparty licznymi praktycznymi ćwiczeniami powodował że każdy z zainteresowaniem brał aktywny udział w szkoleniu. Dlatego też zdobyta wiedza w sposób kompleksowy pozwala spojrzeć ze zrozumieniem na potrzeby i oczekiwania stawiane przez klientów. Polecam szkolenie UX-PM każdemu kto chce tworzyć produkty/usługi o których odbiorcy będą mówić w samych superlatywach.

UX-PM Poziom 1

Bartosz Skorupski

UI Engineer & Project Leader w Samsung

Warsztaty UX-PM to idealne połączenie teorii z praktyką. Profesjonalnie przeprowadzone 2 dni zajęć pozwalają uporządkować wiedzę, którą od razu można zastosować zarówno w kontaktach z Klientami jak i do usprawnienia procesów projektowych wewnątrz firmy. Zdecydowanie polecam!

UX-PM Poziom 3

Małgorzata Rusin

Board Member w Divante

Cykl UX-PM to trzy etapy szkoleń, łączące intensywną naukę z bezcenną możliwością wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi osobami, zainteresowanymi i działającymi w UX. Pozwala poznać lub utrwalić podstawy procesu, zgłębić tajniki budowania i zarządzania zespołami projektowymi, jak i zyskać biegłość w operowaniu miernikami, wykazującymi efektywność inwestowania w dobre doświadczenie użytkownika. Polecam szkolenie wszystkim, którym zależy na tworzeniu efektywnych produktów i usług.

UX-PM Poziom 3

Wojciech Markowski

Business Processes Automation Team Manager w Orange

Mając doświadczenie z sesji stacjonarnych UX PM level 1 i 2, miałem obawy, czy uczestnictwo w level’u 3 w formie remote to dobry pomysł. Szczególne wątpliwości dotyczyły ilości uczestników oraz sprawności przeprowadzania ew. ćwiczeń, które bardzo dużo wnosiły w poprzednich kursach. Okazało się, że ilość uczestników była < 10 a materiały do ćwiczeń zostały nam udostępnione zdalnie. Dodatkowo wykorzystanie wirtualnych pokojów spowodowało, że faktycznie jakość spotkań została zachowana. Taka forma wymaga większego skupienia, ale to już cechy osobniczo zmienne. Nam się udało 🙂

UX-PM Poziom 3

Katarzyna Lekka

Lead UX w InsERT S.A.

Jeśli chodzi o samą realizację zdalną – nie odczułam spadku wartości uczestnicząc w spotkaniu zdalnym. Oszczędziło to czas dojazdów. Jeśli miałoby się nie odbyć a odbyć zdalnie, to zdecydowanie to jest super alternatywa a nawet forma w której zdecydowałabym się kolejny raz uczestniczyć.

UX-PM Poziom 3

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Jakość techniczna bardzo dobra, sprawnie poszły ćwiczenia w grupach. Wojtek świetnie się spisał jako moderator. Musiało to być bardzo wyczerpujące, aby przez cały czas trwania szkolenia utrzymywać koncentrację i kontrolę nad rozporoszoną po sieci grupą. A po Wojtku nic nie było widać, jestem pod wrażeniem lekkości z jaką opowiada momentami bardzo trudny materiał. Dobrym urozmaiceniem byli też zaproszeni goście (Tomek i Szeran) i swobodna dyskusja w momentach na to przewidzianych.

UX-PM Poziom 1

Michał Rączka

IT Strategy and PM Vice Director w mBank

Osobiście jestem zadowolony, że mogłem uczestniczyć w tak przygotowanym szkoleniu. Trafia ono idealnie w moje potrzeby czyli lepsze poznanie i zwiększenie świadomości UX. Jeżeli tworzysz produkty/usługi i na serio zależy Tobie na zadowoleniu użytkownika – to, to szkolenie jest dla Ciebie.

UX-PM Poziom 3

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Myślałem o przełożeniu UX-PM3 na inny termin (wrześniowy, pół roku później!), jednak stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich, w końcu przez bliżej nieokreślony czas będziemy musieli się w takiej rzeczywistości obracać. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

UX-PM Poziom 2

Konrad Kalbarczyk

Senior Brand Manager w Orange

Zajmuję się projektowaniem oferty, a mój  zespół składa się z ludzi „myślących klientem”. Zawsze wychodzimy od realnych potrzeb, prostoty i przystępności. Przez dobre doświadczenia do dobrego wyniku finansowego. Udział w Level 1 ugruntował mnie w słuszności takiego podejścia i potwierdził, że jesteśmy na właściwej ścieżce. Boję się pomyśleć o tych, którzy działają w bardziej skostniałych realiach –ich świat po szkoleniu musiał się zawalić 😉

UX-PM Poziom 1

Monika Kowalska

Senior Menedżer ds. Marketingu Online w Carrefour

UX-PM to bardzo profesjonalne szkolenie, na którym teoria przedstawiona jest bardzo praktycznie – albo na przykładach albo w formie zadań do wykonania. Pozwoliło mi uporządkować wiedzę, ale oczywiście wiele się też nauczyłam, a co jest chyba największe i dla mnie i mojej organizacji to dało mi pozytywnego “kopa” do wdrożenia w swój zakres obowiązków chociaż części wiedzy, którą przyswoiłam na szkoleniu. Z pełnym przekonaniem polecę to szkolenie innym osobom w swojej organizacji.

UX-PM Poziom 3

Ilona Fasuga

Web & App Manager w X-KOM

Ogrom wiedzy i praktyki podczas każdego dnia szkoleniowego. Wysoki poziom zdobytej wiedzy merytorycznej i inspiracje, które pozostają z uczestnikami na dłużej. Polecam każdemu kto chce poszerzyć znacząco swoją wiedzę z zakresu UX i zwiększyć przychody swojej firmy w systematyczny i długofalowy sposób. Każdy z leveli to odkrywanie UX na nowo.

UX-PM Poziom 1

Konrad Olejarczyk

New Business Development Manager w Crédit Agricole

UX-PM już na pierwszym poziomie daje bardzo dużo konkretnej wiedzy budującej solidny fundament do samodzielnego zgłębiania tematyki UX. Wielki plus za bardzo obszerne materiały, bez problemu można samodzielnie do nich wracać. Wielką wartością jest to, że UX-PM jest kierowany do osób z wielu branż a aktywny sposób prowadzenia zajęć pozwala obserwować wiele różnych perspektyw – bezcenne i rzadkie.

UX-PM Poziom 1

Tomasz Żurański

Senior Business Manager w ING Bank Śląski

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących. Szkolenie powinno być obowiązkiem każdego PMa, którego projekty dotyczą zrozumienia i zadowolenia Klienta.

UX-PM Poziom 3

Sonia Piskorska

Właściciel w EcommAdvice

Level 3 to najwyższy stopień wtajemniczenia dla UXów, ale jednocześnie najprzyjemniejszy. Po gigapigułce wiedzy na poziomie 2 można spojrzeć na temat spokojniej i całościowo. No i można spotkać kolegów z poprzednich edycji. Podsumowując całość warsztatów: bardzo ważne połączenie wielu tematów biznesowych, które w zderzeniu z punktem widzenia użytkownika nabierają zupełnie innych sensów i priorytetów. Polecam każdemu, kogo z jednej strony ciekawi problem utrzymania klienta a z drugiej zwiększenie przychodów w sposób systematyczny i długofalowy. A poza tym to fajna zabawa prowadzona przez fantastyczny team: Tomek-Wojtek-Jacek – Panowie ogromne podziękowania za cierpliwość 😉

UX-PM Poziom 1

Agnieszka Stachelska

Manager ds. eCommerce w pracuj.pl

Praktyczne zastosowanie technik – ćwiczenia z mapą, personami, filmiki, przykłady rzeczywistych produktów, usług.

Dołącz do grona
absolwentów UX-PM

Wybierz sesję szkoleniową

Poziom 1

Adopting UX

Sprawdź szczegóły

Poziom 2

Executing UX

Sprawdź szczegóły

Poziom 3

Leading UX

Sprawdź szczegóły

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Anna Pieciul

Business Development Specialist, Symetria UX