Advancing UX in the AI Era

Poziom 1 jako kurs

  • Uporządkujesz wiedzę o tym jak współpracować nad produktami i doświadczeniami klientów w czasach AI
  • Zdobędziesz międzynarodowy certyfikat
  • Nawiążesz relacje w ramach międzynarodowej społeczności absolwentów
  • Przygotujesz się do awansu lub lepszej pracy

Najbliższa sesja

Poziom 1 jako kurs

09-30 lipca 2024

  • Kurs online
  • 22 dni sesji
  • 20 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

1470 zł netto

(1808.1 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 1 jako kurs
09-30 lipca 2024

1470 zł netto

(1808.1 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

Awans zawodowy

Mierzony postęp pod okiem trenera

ikona grupa szkoleniowa

Nr 1 w Polsce

Dołącz do ponad 2,500 absolwentów z wiodących firm

ikona networking

Nacisk na praktykę

Wiedza, warsztaty, case study

ikona egzamin

Egzamin

Potwierdzający Twoje kompetencje

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

DLACZEGO UX-PM

Międzynarodowa certyfikacja

  • Stosuj standard wiedzy stosowanej przez praktyków UXalliance w projektach dla największych marek, w tym Google, Meta, Amazon.
  • Dołącz do społeczności certyfikowanych specjalistów: 2,500 absolwentów z Polski, kilkanaście tysięcy ze świata.
  • Zobacz i zrozum jak realizowane są duże projekty rozwoju wielokanałowych, innowacyjnych usług digital, phygital i omnichannel.
  • Awansuj do lepszej roli (tak jak ponad 80% absolwentów w ciągu 9 miesięcy).

Nasz model szkolenia

POZIOM 1 - KURS ONLINE
3 tygodnie kursu (spotkania online + nagrania)
12h materiału (w tym 5h ćwiczeń)
Cotygodniowe lekcje i ćwiczenia do zrealizowania we własnym tempie. 4 spotkania zdalne na żywo (wtorki 15:30 - 17:30)
3-miesięczny dostęp do nagrań (w tym BONUS)
Dostęp do międzynarodowej platformy UX-PM Alumni
6-miesięczny plan rozwoju kariery z trenerem
Wyjątkowa cena: aż 1880 zł brutto taniej niż standardowa wersja szkolenia!

Najbliższe sesje

Dołącz teraz w najlepszej cenie:

1808,1 zł brutto 2 200 zł brutto

Oferta aktywna tylko do 30 czerwca. Nie przegap!

Poziom 1 jako kurs

  • 09-30 lip 2024
  • Kurs online
  • 20 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Moduł 1

Pokazać wartość UX

Dowiedz się, jak wiodące firmy wykorzystują UX do uzyskiwania lepszych wyników.

  • Dlaczego doświadczenia klienta są ważne dla biznesu i jak to uzasadnić
  • Ekonomia doświadczeń
  • Jak rozumieć i tłumaczyć UX
  • Ile kosztuje słabe UX?
  • Jak rozpoznać kroki podróży klienta i znaleźć szanse ulepszeń

Moduł 2

Psychologia projektowania doświadczeń

Poznaj mechanizmy i ograniczenia ludzkiego postrzegania, które wpływają na relacje z markami i usługami omnichannel.

  • Błędy poznawcze, które kształtują decyzje użytkowników
  • Ile jesteśmy w stanie spostrzec, zrozumieć, wykonać
  • Przydatne prawa ergonomii i kognitywistyki
  • Z czego składa się UX
  • Emotional Design

Moduł 3

Produkty zorientowane na człowieka

Zrozum jak poprawnie zastosować Human Centered Design w praktycznej pracy produktowej.

  • Jak zastosować w praktyce założenia User Centered Design
  • 6 wymagań normy ISO 9241-110
  • UX jako inwestycja, a nie koszt
  • Trzy głosy prowadzące przez proces

Moduł 4

UX w praktyce - wyzwania i narzędziownik

Zrozum narzędziownik UX i przećwicz w praktyce najważniejsze metody.

  • Proces projektowy UX-PM (Discovery, Define, Develop, Deliver)
  • Jak optymalnie przeprowadzić fazę Discovery
  • Praca z głosem biznesu, użytkowników, rynku
  • 10 zasad projektowania
  • Ćwiczenie realizacji audytu UX
  • Ćwiczenie moderacji testu użyteczności
  • Ćwiczenie stosowania person i map podróży do budowy koncepcji

Moduł 5

Dojrzałość klientocentryczna

Zrozum jak stopniowo ulepszać sposób działania zespołów.

  • UX a praca zwinna
  • Poziomy dojrzałości organizacji
  • Sposoby podnoszenia dojrzałości

Określ swoją rolę, która zostanie zostanie doceniona w organizacji i stanowić będzie oś rozwoju Twojej kariery.

NOWOŚĆ: Moduł 6

Tworzenie produktów inteligentnych (AI)

Przygotuj się na nadchodzącą rewolucję w projektowaniu wartościowych rozwiązań opartych na AI.

  • Skok w podejściu do projektowania – koniec Figmy
  • Collaborative UX – projektowanie współpracy
  • 5 technik, które wyznaczą proces
  • Jak się rozwijać razem z AI – role i kompetencje przyszłości

EGZAMIN

Egzamin+ plan rozwoju kariery

Potwierdź zdobytą wiedzę egzaminem oraz stwórz 6-miesięczny plan rozwoju zawodowego.

  • Test online z zagadnień omawianych na kursie
  • Omówienie planu rozwoju zawodowego przed trenerem
  • Zdefiniowanie pierwszego kroku
  • Informacja o uzyskaniu certyfikatu

Katarzyna Łachajczak

CX Specialist, Otodom

Szkolenia Symetrii to coś więcej niż porządna dawka merytorycznej i eksperckiej wiedzy dostarczana w przystępnej formie i wspaniałej atmosferze. To platforma wymiany doświadczeń oraz inspiracji osób z wielką pasją do tego, co robią i zaangażowaniem w to, jak to robią. Dzięki udziałowi usystematyzowałam rozsiane w głowie informacje, zasięgnęłam praktycznych porad profesjonalistów i od razu zaczęłam działać w duchu otrzymanych wskazówek. Gorąco polecam każdemu, kto dopiero stawia pierwsze kroki w branży, jak również tym osobom, które chcą oprzeć swoje zawodowe działania o najlepsze praktyki UX.

Karolina Królikowska

Specjalista ds. zarządzania systemami, mBank S.A.

UX-PM polecam tak naprawdę… KAŻDEMU – niezależnie od tego, czy programuje, projektuje, czy zajmuje się czymś zupełnie innym i z tworzeniem usług i produktów nie ma nic wspólnego. Dlaczego? UX zmienia sposób myślenia, uwrażliwia na różne aspekty, na które niekoniecznie zwracamy uwagę. UX poszerza horyzonty!
Po ukończonym kursie UX-PM zaczęłam zupełnie inaczej podchodzić do zbierania zapotrzebowania i projektowania rozwiązań. Odwrócił się sposób mojego myślenia. Zaczęłam zadawać przyszłym użytkownikom zupełnie inne niż wcześniej pytania, znacznie szybciej doprowadzające mnie do wniosków, które mogę przenieść do budowanego rozwiązania. I choć wciąż się uczę, i nie obywam się przy tym bez błędów, czuję, że szkolenie skierowało mój sposób pracy na właściwe tory, wyposażając mnie w dużą dawkę bardzo dobrze zorganizowanej wiedzy.

Łukasz-Szlanga

Łukasz Szlanga

UI/UX Designer, Lerta Poland

Szkolenie UX-PM potwierdziło wyrobione wcześniej dobre zdanie o Symetrii. Zajęcia prowadzone dynamicznie, z dozą humoru i przystępnie, tak aby każdy niezależnie od zaznajomienia się z tematem czuł się komfortowo. Wykładowcy otwarci są na nowe zagadnienia takie jak budowanie doświadczeń i badania na użytkownikach w projektach opartych o Blockchain lub usytuowanych w Metaverse. Ponieważ pozycjonuję sie własnie w tym kierunku była to dla mnie wartość dodana. W skali 1 do 10 daję 11.

STOSUJ DOJRZAŁE PODEJŚCIE I PRZEKONUJ INNYCH

Międzynarodowa certyfikacja

  • Zrozumiesz stosowanie metod UX w procesie produktowym
  • Poznasz podejście do klientocentryczności w praktyce, a nie w teorii
  • Przećwiczysz metody na realnych zadaniach i przedyskutujesz je z innymi uczestnikami
  • Poznasz wartościowych ludzi pracujących dla wiodących marek
  • Nabierzesz skuteczności w prowadzeniu warsztatów i pracy zespołowej w swojej organizacji
  • Przygotujesz się na przyszłość product designu dzięki nowemu modułowi szkolenia na temat produktów inteligentnych

Klientocentryczność, ale z rezultatami

  • Kiedy i jakich narzędzi UXowych potrzebuję użyć i co na tym zyskam
  • Jak badać i mierzyć efekty moich działań
  • Od czego najlepiej zacząć złożony projekt

Współpraca bez podziałów

  • Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt
  • Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co mi chodzi
  • Jak argumentować innym moje pomysły

Technologia i biznes bliżej człowieka

  • Jak sprawić, by moja firma nie patrzyła tylko na technologię
  • Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym
  • Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o kliencie

Doświadczeni trenerzy

Szeran Millo

CEO, Symetria

20 lat doświadczenia w branży UX i doradztwie digital. Łączy specjalizację digital marketingową z projektowaniem doświadczeń klienta. Zarządza firmą Symetria, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce, która jest reprezentantem międzynarodowej organizacji UXalliance. Jednocześnie prowadzi działalność trenerską i mentoringową.
Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

Anna przewodzi zespołowi Discovery agencji Symetria. Na co dzień wspiera marki takie jak BLIK, InPost, Booksy i Santander Bank we wprowadzaniu i rozwoju innowacyjnych usług.

W ramach szkoleń chętnie dzieli się realną wiedzą z prawdziwych projektów, szczególnie w tematach badaniach jakościowych, procesów poznawczych oraz prowadzenia warsztatów.

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Jak zwiększać szanse na awans i uznanie w pracy?

Zapraszamy na bezpłatny webinar. Poznasz kompetencje przyszłości z raportu przygotowanego przez Symetrię, pracuj.pl i gazeta.pl, oparte na badaniach i wywiadach z liderami wiodących firm jak Samsung, mBank, Orange, BNP Paribas, Play, Blik i Autopay.



Termin: wtorek, 2 lipca o godzinie 15:00.



Webinar poprowadzi Szeran Millo – współzałożyciel Symetrii, najbardziej doświadczonej agencji UX w Polsce oraz trener międzynarodowego programu certyfikacyjnego UX-PM.

Dziękujemy! Na Twój mail wysłaliśmy link do webinaru. Do zobaczenia we wtorek, 2 lipca o godzinie 15. Wyślemy przypominajki w odpowiednim czasie 🙂
Wystapił błąd prosze spróbowac ponownie