Advancing UX in the AI Era

Poziom 1 jako kurs

  • Przygotujesz się na przyszłość tworzenia produktów i usług w czasach AI
  • Zdobędziesz międzynarodowy certyfikat (12,500+ absolwentów)
  • Nawiążesz relacje w ramach międzynarodowej społeczności absolwentów
  • Zbliżysz się do awansu lub lepszej pracy

Najbliższa sesja

Poziom 1 jako kurs

04-25 marca 2025

  • Kurs online
  • 22 dni sesji
  • 20 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

1790 zł netto

(2201.7 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 1 jako kurs
04-25 marca 2025

1790 zł netto

(2201.7 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

Awans zawodowy

Mierzony postęp pod okiem trenera

ikona grupa szkoleniowa

Nr 1 w Polsce

Dołącz do ponad 2,500 absolwentów z wiodących firm

ikona networking

Nacisk na praktykę

Wiedza, warsztaty, case study

ikona egzamin

Egzamin

Potwierdzający Twoje kompetencje

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

DLACZEGO UX-PM

Międzynarodowa certyfikacja

  • Stosuj standard wiedzy stosowanej przez praktyków UXalliance w projektach dla największych marek, w tym Google, Meta, Amazon.
  • Dołącz do społeczności certyfikowanych specjalistów: 2,500 absolwentów z Polski, kilkanaście tysięcy ze świata.
  • Zobacz i zrozum jak realizowane są duże projekty rozwoju wielokanałowych, innowacyjnych usług digital, phygital i omnichannel.
  • Awansuj do lepszej roli (tak jak ponad 80% absolwentów w ciągu 9 miesięcy).

Nasz model szkolenia

POZIOM 1 - KURS ONLINE
3 tygodnie kursu (spotkania online + nagrania)
12h materiału (w tym 5h ćwiczeń)
Cotygodniowe lekcje i ćwiczenia do zrealizowania we własnym tempie. 4 spotkania zdalne na żywo (wtorki 15:30 - 17:30)
3-miesięczny dostęp do nagrań (w tym BONUS)
Dostęp do międzynarodowej platformy UX-PM Alumni
6-miesięczny plan rozwoju kariery z trenerem
Wyjątkowa cena: aż 1880 zł brutto taniej niż standardowa wersja szkolenia!

Najbliższe sesje

Poziom 1 jako kurs

  • 04-25 mar 2025
  • Kurs online
  • 20 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Moduł 1

Pokazać wartość UX

Dowiedz się, jak wiodące firmy wykorzystują UX do uzyskiwania lepszych wyników.

  • Dlaczego doświadczenia klienta są ważne dla biznesu i jak to uzasadnić
  • Ekonomia doświadczeń
  • Jak rozumieć i tłumaczyć UX
  • Ile kosztuje słabe UX?
  • Jak rozpoznać kroki podróży klienta i znaleźć szanse ulepszeń

Moduł 2

Psychologia projektowania doświadczeń

Poznaj mechanizmy i ograniczenia ludzkiego postrzegania, które wpływają na relacje z markami i usługami omnichannel.

  • Błędy poznawcze, które kształtują decyzje użytkowników
  • Ile jesteśmy w stanie spostrzec, zrozumieć, wykonać
  • Przydatne prawa ergonomii i kognitywistyki
  • Z czego składa się UX
  • Emotional Design

Moduł 3

Produkty zorientowane na człowieka

Zrozum jak poprawnie zastosować Human Centered Design w praktycznej pracy produktowej.

  • Jak zastosować w praktyce założenia User Centered Design
  • 6 wymagań normy ISO 9241-110
  • UX jako inwestycja, a nie koszt
  • Trzy głosy prowadzące przez proces

Moduł 4

UX w praktyce - wyzwania i narzędziownik

Zrozum narzędziownik UX i przećwicz w praktyce najważniejsze metody.

  • Proces projektowy UX-PM (Discovery, Define, Develop, Deliver)
  • Jak optymalnie przeprowadzić fazę Discovery
  • Praca z głosem biznesu, użytkowników, rynku
  • 10 zasad projektowania
  • Ćwiczenie realizacji audytu UX
  • Ćwiczenie moderacji testu użyteczności
  • Ćwiczenie stosowania person i map podróży do budowy koncepcji

Moduł 5

Dojrzałość klientocentryczna

Zrozum jak stopniowo ulepszać sposób działania zespołów.

  • UX a praca zwinna
  • Poziomy dojrzałości organizacji
  • Sposoby podnoszenia dojrzałości

Określ swoją rolę, która zostanie zostanie doceniona w organizacji i stanowić będzie oś rozwoju Twojej kariery.

NOWOŚĆ: Moduł 6

Tworzenie produktów inteligentnych (AI)

Przygotuj się na nadchodzącą rewolucję w projektowaniu wartościowych rozwiązań opartych na AI.

  • Skok w podejściu do projektowania – koniec Figmy
  • Collaborative UX – projektowanie współpracy
  • 5 technik, które wyznaczą proces
  • Jak się rozwijać razem z AI – role i kompetencje przyszłości

EGZAMIN

Egzamin+ plan rozwoju kariery

Potwierdź zdobytą wiedzę egzaminem oraz stwórz 6-miesięczny plan rozwoju zawodowego.

  • Test online z zagadnień omawianych na kursie
  • Omówienie planu rozwoju zawodowego przed trenerem
  • Zdefiniowanie pierwszego kroku
  • Informacja o uzyskaniu certyfikatu

Katarzyna Łachajczak

CX Specialist, Otodom

Szkolenia Symetrii to coś więcej niż porządna dawka merytorycznej i eksperckiej wiedzy dostarczana w przystępnej formie i wspaniałej atmosferze. To platforma wymiany doświadczeń oraz inspiracji osób z wielką pasją do tego, co robią i zaangażowaniem w to, jak to robią. Dzięki udziałowi usystematyzowałam rozsiane w głowie informacje, zasięgnęłam praktycznych porad profesjonalistów i od razu zaczęłam działać w duchu otrzymanych wskazówek. Gorąco polecam każdemu, kto dopiero stawia pierwsze kroki w branży, jak również tym osobom, które chcą oprzeć swoje zawodowe działania o najlepsze praktyki UX.

Karolina Królikowska

Specjalista ds. zarządzania systemami, mBank S.A.

UX-PM polecam tak naprawdę… KAŻDEMU – niezależnie od tego, czy programuje, projektuje, czy zajmuje się czymś zupełnie innym i z tworzeniem usług i produktów nie ma nic wspólnego. Dlaczego? UX zmienia sposób myślenia, uwrażliwia na różne aspekty, na które niekoniecznie zwracamy uwagę. UX poszerza horyzonty!
Po ukończonym kursie UX-PM zaczęłam zupełnie inaczej podchodzić do zbierania zapotrzebowania i projektowania rozwiązań. Odwrócił się sposób mojego myślenia. Zaczęłam zadawać przyszłym użytkownikom zupełnie inne niż wcześniej pytania, znacznie szybciej doprowadzające mnie do wniosków, które mogę przenieść do budowanego rozwiązania. I choć wciąż się uczę, i nie obywam się przy tym bez błędów, czuję, że szkolenie skierowało mój sposób pracy na właściwe tory, wyposażając mnie w dużą dawkę bardzo dobrze zorganizowanej wiedzy.

Łukasz-Szlanga

Łukasz Szlanga

UI/UX Designer, Lerta Poland

Szkolenie UX-PM potwierdziło wyrobione wcześniej dobre zdanie o Symetrii. Zajęcia prowadzone dynamicznie, z dozą humoru i przystępnie, tak aby każdy niezależnie od zaznajomienia się z tematem czuł się komfortowo. Wykładowcy otwarci są na nowe zagadnienia takie jak budowanie doświadczeń i badania na użytkownikach w projektach opartych o Blockchain lub usytuowanych w Metaverse. Ponieważ pozycjonuję sie własnie w tym kierunku była to dla mnie wartość dodana. W skali 1 do 10 daję 11.

STOSUJ DOJRZAŁE PODEJŚCIE I PRZEKONUJ INNYCH

Międzynarodowa certyfikacja

  • Zrozumiesz stosowanie metod UX w procesie produktowym
  • Poznasz podejście do klientocentryczności w praktyce, a nie w teorii
  • Przećwiczysz metody na realnych zadaniach i przedyskutujesz je z innymi uczestnikami
  • Poznasz wartościowych ludzi pracujących dla wiodących marek
  • Nabierzesz skuteczności w prowadzeniu warsztatów i pracy zespołowej w swojej organizacji
  • Przygotujesz się na przyszłość product designu dzięki nowemu modułowi szkolenia na temat produktów inteligentnych

Klientocentryczność, ale z rezultatami

  • Kiedy i jakich narzędzi UXowych potrzebuję użyć i co na tym zyskam
  • Jak badać i mierzyć efekty moich działań
  • Od czego najlepiej zacząć złożony projekt

Współpraca bez podziałów

  • Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt
  • Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co mi chodzi
  • Jak argumentować innym moje pomysły

Technologia i biznes bliżej człowieka

  • Jak sprawić, by moja firma nie patrzyła tylko na technologię
  • Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym
  • Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o kliencie

Doświadczeni trenerzy

Szeran Millo

CEO, Symetria

20 lat doświadczenia w branży UX i doradztwie digital. Łączy specjalizację digital marketingową z projektowaniem doświadczeń klienta. Zarządza firmą Symetria, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce, która jest reprezentantem międzynarodowej organizacji UXalliance. Jednocześnie prowadzi działalność trenerską i mentoringową.
Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

Anna przewodzi zespołowi Discovery agencji Symetria. Na co dzień wspiera marki takie jak BLIK, InPost, Booksy i Santander Bank we wprowadzaniu i rozwoju innowacyjnych usług.

W ramach szkoleń chętnie dzieli się realną wiedzą z prawdziwych projektów, szczególnie w tematach badaniach jakościowych, procesów poznawczych oraz prowadzenia warsztatów.

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria

18 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Projektował rozwiązania e-commerce, aplikacje biznesowe i wielokanałowe usługi. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass. Kierownik merytoryczny kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS.

Zdiagnozuj swój poziom kompetencji

Zapraszamy do bezpłatnego testu diagnostycznego (5 minut), na podstawie którego otrzymasz możliwość feedbacku od certyfikowanego trenera z agencji SYMETRIA. Pomożemy Ci określić najlepszą ścieżkę rozwoju i kariery w branży produktów cyfrowych w erze AI - całkowicie bez zobowiązań.

Dziękujemy! Na Twój mail wysłaliśmy link do diagnozy. Po jej wypełnieniu (3-5 min) wybierzesz dowolny termin na feedback od trenera.
Wystapił błąd prosze spróbowac ponownie