Poziom 1
04-6 grudnia 2024

2999 zł netto

(3688.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Skracaj projekty, angażuj klientów – skuteczne szkolenie UX-PM dla Twojego zespołu

Artykuły

Spis treści

  1. Czym jest szkolenie UX-PM dla zespołów?
  2. Szkolenie UX-PM dla zespołów jest odpowiedzią na wiele kluczowych wyzwań
  3. Poznaj opinie kursantów, którzy wzięli udział w szkoleniu
  4. UX-PM dla zespołów: Klucz do osiągnięcia efektywności projektowej i zadowolenia klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, gdzie konkurencja stale rośnie, a wymagania klientów nieustannie ewoluują, kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie organizacji jest zdolność do tworzenia produktów i usług, które idealnie odpowiadają na oczekiwania użytkowników. W tym kontekście, coraz więcej firm uświadamia sobie, że rozwój ich zespołów jest niezbędny dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Dlatego też coraz większa liczba przedsiębiorstw decyduje się na inwestowanie w specjalistyczne szkolenia, takie jak UX-PM (User Experience in Project Management).

Czym jest szkolenie UX-PM dla zespołów?

Szkolenie UX-PM to międzynarodowy program certyfikacji, zaprojektowany dla różnych członków zespołów deweloperskich, marketingowych i produktowych, a także dla liderów i menedżerów. Program ten jest oferowany przez doświadczonych praktyków związanym z międzynarodową organizacją UXalliance. Głównym celem tego szkolenia jest wprowadzenie kultury uwzględniania użytkowników w procesie rozwoju produktów oraz efektywnego łączenia celów biznesowych z oczekiwaniami użytkowników. Dzięki tej inicjatywie, zespoły uczestniczące w programie zdobywają niezbędne umiejętności do tworzenia produktów i usług, które doskonale angażują klientów i interesariuszy organizacji.

Szkolenie UX-PM dla zespołów jest odpowiedzią na wiele kluczowych wyzwań

Heurystyki stanowią podstawę wielu audytów projektów UX. Opracowana na początku lat 90. lista dziesięciu heurystyk Nielsena przedstawia ogólną „praktyczną zasadę”, a nie konkretne wytyczne dotyczące użyteczności, których audytorzy muszą przestrzegać.

Program UX-PM powstał jako odpowiedź na konkretne problemy, z którymi spotykają się zespoły korporacyjne. Jego głównym celem jest uświadamianie firmie potrzeb biznesowych oraz dostarczanie narzędzi i technik, które pozwalają budować produkty, które klienci będą polecać. Dzięki tym szkoleniom, uczestnicy dowiadują się, jak efektywnie zarządzać procesem tworzenia produktów cyfrowych oraz usług internetowych, co prowadzi do skrócenia czasu realizacji projektów nawet o 3 sprinty. Dodatkowo, program UX-PM uczy, w jaki sposób skutecznie zredukować liczbę spotkań o 2 na tydzień, co przyczynia się do zwiększenia efektywności pracy zespołów.

Wprowadzenie w życie wiedzy zdobytej podczas szkolenia UX-PM przekłada się na znaczące przyspieszenie time-to-market produktów i usług. Uczestnicy programu dowiadują się, jak zastosować sprawdzone zasady projektowania serwisów i produktów cyfrowych, wspierając się przykładami praktycznymi. Dzięki temu, zespoły są w stanie tworzyć bardziej efektywne i atrakcyjne dla użytkowników rozwiązania, co przekłada się na zwiększenie retencji klientów o aż 40%.

W ramach szkolenia UX-PM uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności, które pozwalają na pełne zrozumienie aspektów wpływających na User Experience. Wiedza ta pozwala na planowanie kompletnego procesu tworzenia produktów cyfrowych oraz serwisów internetowych, uwzględniając w nim perspektywę użytkowników. Dodatkowo, uczestnicy szkolenia poznają skuteczne metody przeprowadzania zdalnych badań z użytkownikami, co pozwala lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.

Program UX-PM koncentruje się na dostarczeniu uczestnikom zestawu sprawdzonych i skutecznych zasad projektowania produktów cyfrowych. Dzięki nim, zespoły są w stanie tworzyć lepiej dopasowane do potrzeb użytkowników rozwiązania, co wpływa na zwiększenie zaangażowania klientów. Uczestnicy szkolenia dowiadują się również, jakie narzędzia i metody mogą szybko wspomóc codzienną pracę zespołów produktowych oraz jak usprawnić komunikację w firmie, co ma kluczowe znaczenie dla efektywnej współpracy.

Poznaj opinie kursantów, którzy wzięli udział w szkoleniu

Uczestnicy szkolenia UX-PM wyrażają swoje zachwycenie i satysfakcję z programu. Wspominają, że szkolenie to przynosi realne rezultaty, które widać w codziennej pracy zespołów. 

Dotychczas działałem intuicyjnie oraz w oparciu o podstawową literaturę ponieważ głównie zajmuję się sprzedażą i zarządzaniem. Tworząc marketplace zaszyliśmy tam model biznesowy, który działa. Po fazie PoC przechodzimy do inwestycji i dokładania wielu funkcjonalności dla różnych grup użytkowników. Dlatego wiedza z ostatnich 3 dni pozwoli mi znacznie lepiej zaplanować pracę zgodnie z 4D, lepiej pracować z dostawcami części projektów ale przede wszystkim na bazie rozmów z interesariuszami oraz analizy person – wychodzić poza ograniczenia i lepiej dostosowywać produkty.

Sebastian Sala 

Antal 

 

Na pewno będę ambasadorem weryfikowania wszystkiego z użytkownikami od pierwszych etapów projektu. Do tej pory zawsze sami stawialiśmy sobie przeszkody mówiąc „pokażmy im ale dopiero jak będziemy mieli to”. Postaram się zacząć weryfikować wszystko jeszcze wcześniej.

Joanna Romanek

Santander Consumer Bank

 

Lepsze zrozumienie procesów przyczyni się do większej mocy w forsowaniu owych rozwiązań klientowi, a tym samym do lepszych efektów. Pomocne też w tym będą narzędzia UX, które zostały mi zaprezentowane i oparte na Case Studies.”

Szymon Polka

Accenture

 

Zrozumienie pełnej ścieżki UX i wykorzystanie tej wiedzy w prowadzonych projektach. Pogłębienie potrzeb interesariuszy poprzez bardziej efektywne formy warsztatowe.

Katarzyna Dziedzic

ING

 

UX-PM dla zespołów: Klucz do osiągnięcia efektywności projektowej i zadowolenia klientów

Szkolenie UX-PM stanowi wartościową inwestycję dla każdej organizacji, która pragnie skutecznie tworzyć produkty i usługi, angażując klientów i interesariuszy w procesie ich rozwoju. Dzięki nabytym umiejętnościom, zespoły stają się bardziej efektywne, projekty są realizowane szybciej, a produkty spotykają się z uznaniem i lojalnością klientów. 

Zakończeniem programu szkoleniowego UX-PM jest egzamin certyfikacyjny, a certyfikat UX-PM wydawany jest przez stowarzyszenie UXalliance. 

Po zakończonym szkoleniu, każdy uczestnik przygotowuje plan zmiany, który wprowadzi w swoim zespole, co pozwala na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.

Dla każdego, kto pragnie osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku, szkolenie UX-PM może okazać się kluczowym elementem zmiany i rozwoju organizacji.

 

Dowiedz się więcej o szkoleniu UX-PM dla Twojego zespołu.

 

Dagmara Rżyska

Marketing Manager, Symetria UX

Dagmara specjalizuje się w kampaniach Facebook, Instagram, LinkedIn i Google Ads oraz SEO. Z branżą digital marketingu związana już 9 lat, na co dzień odpowiada za strategię obecności marek w Internecie i realizację efektywnościowych kampanii online.

Podobne artykuły

 

Chcesz dostawać powiadomienia o nowych postach?

Zapisz się na nasz newsletter!