Dodatkowo otrzymasz autorski e-book
"UX w Ecommerce"
Weź udział w bezpłatnym
webinarze, aby:
90-minutowy webinar online
Trzy wystąpienia, które pomogą Ci rozwiązać 3 wyzwania w Twoim e-sklepie:
JAK POPRAWIĆ KONWERSJĘ?
JAK DOMYKAĆ SPRZEDAŻ?
JAK ZMNIEJSZYĆ KOSZTY OBSŁUGI KLIENTA?
Jak nie tracić użytkowników na stronie?
- o błędach użyteczności i heurystykach Nielsena
Zoptymalizuj koszt obsługi klienta - Chatboty
i ich wykorzystanie w e-commerce
Jak domykać sprzedaż? - twórz angażujące rozwiązania, które zwiększą konwersję i pomogą osiągnąć cele biznesowe.
25 minut + pytania | Anna Schneider
25 minut + pytania | Krzysztof Jasiak
25 minut + pytania | Anna Schneider
Konwersja większa nawet o 400%
Sprzedawaj więcej
Porzucone koszyki, niska marża produktów, wysoki koszt konwersji reklam PPC... To wcale nie muszą być Twoje zmartwienia!
Podczas webinaru pokażemy Ci, w jaki sposób liderzy branży ecommerce konwertują ilościowy ruch w jakościowe leady dzięki User Experience.
Konwersja większa nawet o 400%
Jak domykać sprzedaż w sklepie internetowym
Jak zoptymalizować koszt obsługi klienta
#UŻYTECZNOŚĆ
#EKONOMIA_BEHAWIORALNA
#CHATBOTY
Po webinarze dowiesz się:
Jak nie tracić użytkowników na stronie
Ale to nie wszystko!
Przygotowaliśmy dla Ciebie e-book, który otrzymasz całkowicie bezpłatnie po webinarze.
Poznaj prelegentów
Jego pasją zawodową są zagadnienia związane z optymalnym wykorzystaniem technologii i potencjału ludzkiego w biznesie.
Swoją przygodę zawodową rozpoczął w IT, od 2008 roku rozwija swoje kompetencje po stronie biznesu (digital marketing, e-commerce, B+R). Brał udział w kluczowych projektach digital u liderów branży min. finansowo-ubezpieczeniowej, motywacji oraz lojalności w biznesie. Posiada dogłębną wiedzę nt. rynku programów motywacyjnych, lojalnościowych, cashbackowych, kafeteryjnych/marketplace zdobytą podczas realizacji projektów w kanałach B2B, B2C, B2E.
Jest pasjonatem elektronicznych gadżetów, nowych trendów (lojalność 3.0, management 3.0, grywalizacja w biznesie, m-payment, IoT), fotografii (360, IR, HDR) oraz jesiennych wypadów w Bieszczady.
Na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy w agencji UX - Symetrii. Ma ponad 5 lat doświadczenia w branży UX.
Anna Schneider także bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Centered Design. Interesują ją szczególnie zagadnienia związane z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.
Weź udział w bezpłatnym
webinarze, aby:
Dodatkowo otrzymasz autorski ebook
"UX w Ecommerce"
Partnerzy webinaru