WEBINAR E-COMMERCE:

MYŚL JAK TWÓJ KLIENT

Weź udział za darmo

10 października o 14:00

webinar online

Dodatkowo otrzymasz autorski e-book

"UX w Ecommerce"

  • Zwiększyć marżę produktów
  • Sprawić, że klienci sami będą polecać Cię znajomym
  • Lepiej konwertować ruch z kampanii PPC
    i SEO

Weź udział w bezpłatnym

webinarze, aby:

90-minutowy webinar online

Trzy wystąpienia, które pomogą Ci rozwiązać 3 wyzwania w Twoim e-sklepie:

JAK POPRAWIĆ KONWERSJĘ?

JAK DOMYKAĆ SPRZEDAŻ?

JAK ZMNIEJSZYĆ KOSZTY OBSŁUGI KLIENTA?

Jak nie tracić użytkowników na stronie?

- o błędach użyteczności i heurystykach Nielsena

Zoptymalizuj koszt obsługi klienta - Chatboty

i ich wykorzystanie w e-commerce

Jak domykać sprzedaż? - twórz angażujące rozwiązania, które zwiększą konwersję i pomogą osiągnąć cele biznesowe.

25 minut + pytania | Anna Schneider

25 minut + pytania | Krzysztof Jasiak

25 minut + pytania | Anna Schneider

Konwersja większa nawet o 400%

WYZWANIE #1
WYZWANIE #2
WYZWANIE #3

Sprzedawaj więcej

Porzucone koszyki, niska marża produktów, wysoki koszt konwersji reklam PPC... To wcale nie muszą być Twoje zmartwienia!


Podczas webinaru pokażemy Ci, w jaki sposób liderzy branży ecommerce konwertują ilościowy ruch w jakościowe leady dzięki User Experience.

Konwersja większa nawet o 400%

Jak domykać sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zoptymalizować koszt obsługi klienta

#UŻYTECZNOŚĆ

#EKONOMIA_BEHAWIORALNA

#CHATBOTY

Po webinarze dowiesz się:

Jak nie tracić użytkowników na stronie

Ale to nie wszystko!

Przygotowaliśmy dla Ciebie e-book, który otrzymasz całkowicie bezpłatnie po webinarze.

  • poradnik dotyczący użyteczności stron www
  • przykłady dobrych praktyk Twojej konkurencji
  • autorska checklista do przeprowadzenia samodzielnego audytu UX w Twoim e-sklepie
Zapisz się i otrzymaj e-book

Poznaj prelegentów

Jego pasją zawodową są zagadnienia związane z optymalnym wykorzystaniem technologii i potencjału ludzkiego w biznesie.


Swoją przygodę zawodową rozpoczął w IT, od 2008 roku rozwija swoje kompetencje po stronie biznesu (digital marketing, e-commerce, B+R). Brał udział w kluczowych projektach digital u liderów branży min. finansowo-ubezpieczeniowej, motywacji oraz lojalności w biznesie. Posiada dogłębną wiedzę nt. rynku programów motywacyjnych, lojalnościowych, cashbackowych, kafeteryjnych/marketplace zdobytą podczas realizacji projektów w kanałach B2B, B2C, B2E.


Jest pasjonatem elektronicznych gadżetów, nowych trendów (lojalność 3.0, management 3.0, grywalizacja w biznesie, m-payment, IoT), fotografii (360, IR, HDR) oraz jesiennych wypadów w Bieszczady.

Senior Konsultant w Unity Group

Krzysztof Jasiak

Na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy w agencji UX - Symetrii. Ma ponad 5 lat doświadczenia w branży UX.


Anna Schneider także bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Centered Design. Interesują ją szczególnie zagadnienia związane z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.


Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

Team Leader w Symetria UX

Anna Schneider

  • Zwiększyć marżę produktów
  • Sprawić, że klienci sami będą polecać Cię znajomym
  • Lepiej konwertować ruch z kampanii PPC i SEO

Weź udział w bezpłatnym

webinarze, aby:

Dodatkowo otrzymasz autorski ebook

"UX w Ecommerce"

Partnerzy webinaru

Obserwuj nas na:

SYMETRIA UX Sp. z o.o.

ul. Wyspiańskiego 10/3

60-749 Poznań

NIP: 779-242-40-20

KRS: 0000521812

REGON 302809682