Dowiesz się jakie są standardy na rynku UX
Poznasz know-how i procesy wykorzystywane w pracy związanej z UX
Prelegenci z chęcią odpowiedzą na każde pytanie
Przez ostatnie kilka lat skutecznie pozyskiwała wiedzę z zakresu User i Customer Experience, Design Thinkng oraz ogólnych metod zwinnych. Zainteresowanie tymi tematami zrodziło się, gdy 4 lata temu dołączyła do ING Tech, w którym jako Agile Coach, pomaga zespołom zachować w sercach klientocentryczność i wspierać tworzenie bliskich i trwałych relacji ze stakeholderami.
Ponad 10 letnie doświadczenie w branży digital. Przez wiele lat wspierała marki w skutecznym budowaniu obecności online. Zajmowała się tworzeniem kampanii, strategii digitalowych i kontentowych, tworzeniu stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Miała okazje pracować dla największych marek FMCG (P&G: Blend-a-med/ Oral-B, Ariel, Vizir, Max Factor, Camay oraz sektora Pharma (Novartis/GlaxoSmithKline: Voltaren, Otrivin, Fenistil; Bayer; Merck). Posiada solidne doświadczenie badawcze zdobyte w TNS Polska/Kantar Group. Obecnie łączy swoje kompetencje strategiczne i badawcze pracując jako UX Specialist w Symetrii.
15 lat doświadczenia w branży UX. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX.Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach Wyższe Szkoły Bankowe.