Poziom 3

Leading UX

  • Staniesz się liderem transformacji cyfrowej w swojej firmie
  • Nauczysz się wyznaczać odpowiednie mierniki UX/CX
    i włączysz je do strategii Twojej organizacji
  • Wymienisz sprawdzone praktyki z liderami z innych branż

Najbliższa sesja

Poziom 3

15-17 lutego 2023

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

3999 zł netto

(4918.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce
Poziom 3
15-17 lutego 2023

3999 zł netto

(4918.77 zł brutto)
Zarezerwuj miejsce

Szkolenie w pigułce

ikona 3 dni sesji

3-dniowa sesja

5 modułów tematycznych

ikona grupa szkoleniowa

Małe grupy szkoleniowe

8-12 osób

ikona networking

Networking

Ze specjalistami z wielu branż

ikona egzamin

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

ikona certyfikat

Międzynarodowy Certyfikat

Wydany przez UXalliance

Dla kogo jest
Poziom 3

Dla wszystkich, którzy chcą:

  • Maksymalizować wpływy z inwestycji w UX
  • Budować zgrane zespoły UX
  • Transformować cyfrowo swoją organizację
Zapisz się na sesję

Program szkolenia

Moduł 1

UX w organizacjach

czego się nauczysz

  • Dojrzałość w designie. Biznesowa wartość designu
  • Design w strukturze organizacyjnej
  • UX, Service Design, Customer Experience – relacje

Moduł 2

Przygotowywanie projektów UX

czego się nauczysz

  • Wskazywanie korzyści biznesowych z prac UX
  • Business case dla projektów UX
  • Formułowanie wyzwań projektowych

Moduł 3

Budowa i rozwój zespołu UX

czego się nauczysz

  • Główne obszary specjalizacji UX
  • Rozwój zasobów UX w organizacji
  • DesignOps i ResearchOps
  • Ocena i wybór kandydatów

Moduł 4

Dobre praktyki dla projektów UX

czego się nauczysz

  • Myślenie projektowe: dywergencja i konwergencja w ramach projektu
  • Ułatwianie współpracy i komunikacji w zespole
  • Komunikacja poza zespołem

Moduł 5

Pomiar UX

czego się nauczysz

  • Miary użyteczności
  • Pomiar Customer Experience (CX)
  • KPI & mierniki
  • Cele, sygnały i mierniki UX
  • Google HEART
  • Zautomatyzowane narzędzia

Moduł 6

Priorytetyzacja

czego się nauczysz

  • Myślenie konwergencyjne
  • MVP i metody priorytetyzacji
  • Stosowanie myślenia Lean Startup

Moduł 7

Egzamin

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

Karolina Krawczyk-Długołęcka

Manager Transformacji Cyfrowej, Societe Generale Equipment FInance

Polecam szkolenie UX-PM wszystkim specjalistom, którym zależy na tym żeby produkty czy usługi, które tworzą odpowiadały na prawdziwe potrzeby ich Klientów. Kiedy uczestniczyłam w szkoleniu, pełniłam rolę Kierownika Projektów, więc we wszystkich kolejnych projektach, które prowadziłam starałam się angażować użytkowników rozwiązania w projekt na jak najwcześniejszym jego etapie – rezultaty były niewyobrażalnie lepsze!
Później, pracując jako Scrum Masterka dążyłam do tego żeby zespoły, z którymi pracuję były cross-funkcjonalne – jednym z członków zespołu był oczywiście UX designer, którego praca była kluczowa dla całego zespołu. Dzisiaj, jako Manager Transformacji Cyfrowej w dużej firmie finansowej dbam o to aby na poziomie strategii organizacji skupiać się na wartości jaką dostarczamy dla Klientów. Zdecydowanie szkolenie UX-PM było dla mnie przełomowe i od tej pory Klient jest dla mnie w centrum działań każdej organizacji w której pracuję.

Kaja Kalmus

Agile Coach, ING Tech Poland

Dzięki przejściu wszystkich 3 etapów szkolenia UX-PM poczułam się zdecydowanie dużo pewniej w mojej pracy. Zdobyta wiedza i ogrom materiałów pozwoliły na zbudowanie cross organizacyjnego zespołu pracującego nad wytyczaniem najlepszych praktyk z zakresu User i Customer Experience dla całej firmy! Co więcej dzięki szkolenia na pewno zmotywowały mnie do dalszego rozwoju w organizacji i właśnie zaczynam pracę w nowym zespole by działać już z całć organizacją a nie tylko jej częścią.
Jeśli potrzebujesz dużej dawki bardzo konkretnej i praktycznej wiedzy, czujesz się wypalony i potrzebujesz nowej inspiracji a do tego chcesz poznać ludzi praktyków, i z nimi podyskutować o swoich zmaganiach to zdecydowanie polecam szkolenia Symetrii 🙂

Agnieszka Rajca

Senior Project Manager, Volvo Group

Jako PM-owie musimy nie tylko zadbać o uwzględnienie aspektów UX w Projekcie, ale również wiedzieć jak takimi tematami zarządzać. Samo zatrudnienie UX/UI Designera i wysłanie go na front nie wystarczy. Świadomość, umiejętności oraz wsparcie ze strony PM-a potrafi odpowiednio zakotwiczyć jak i wzmocnić obszar UX. Przejście poziomów UX-PM to podstawa do zrozumienia z czym się tutaj mierzymy.

ABSOLWENCI POZIOMU 3 ZNAJDUJĄ ODPOWIEDZI NA TAKIE PYTANIA

Metody i narzędzia

  • “Jak budować zespół UX i włączyć go w struktury organizacji”
  • “Jak definiować cele projektu i wyznaczyć do niego KPI?”
  • “Jak stworzyć wytyczne projektu w oparciu o potrzeby biznesowe?”

Komunikacja

  • “Jak komunikować role w zespole w oparciu o cele UX?”
  • “Jak budować dojrzałość klientocentryczną w całej organizacji?“
  • “Jak chwalić się kulturą na zewnątrz, aby przyciągnąć wartościowych pracowników?”

Biznes

  • “Jak wziąć czynną odpowiedzialność za transformację cyfrową mojej firmy?”
  • “Jak skutecznie zmienić mindset kluczowych interesariuszy?”
  • “Jak planować rozwój firmy koncentrując ją na doświadczeniu klienta?”

Trenerzy Poziomu 3

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Najbliższe sesje

Poziom 3

  • 15-17 lut 2023
  • Online
  • 12 miejsc
  • 12 godzin
  • Język polski

Prowadzący: Wojciech Chojnacki

Masz pytania?

Możesz poszukać odpowiedzi w FAQ, lub napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Anna Pieciul

Business Development Specialist, Symetria UX