Leading UX

Cele

  • Planowanie i integracja działań UX na etapie budowania strategii i szacowania zasobów
  • Definiowanie KPI oraz elementów oceny efektywności działań UX
  • Pomiar i komunikacja wpływu UX na wyniki operacyjne, finansowe i brandingowe w celu optymalizacji globalnych strategii produktów i usług

Zalety

  • Treść szkolenia podzielona jest na 3 obszary (teorii, warsztatów rozwiązujących problemy, analizy case study)
  • Indywidualny charakter szkolenia (grupy max. 10 osobowe)
  • Międzynarodowy egzamin odbywa się bezpośrednio po 2 dniu szkolenia
  • Maya Wiseman
    Lider UX-PM Level 3 (Yu Centrik, Kanada)
    Maximize your investment in UX at every stage of the project cycle from creating a business case, building a UX team, project planning, estimation, implementation, and continuous measurement.

Treść

  • Planowanie i zarządzanie integracją narzędzi i metod UX w projekcie
  • Identyfikacja możliwości dla działań UX i budowanie BC (business case) w celu ich realizacji
  • Dostosowywanie briefów projektowych do wymagań produktu, kontekstu organizacji i przyjętej strategii
  • Budowanie zespołów UX i włączanie się w proces planowania projektu
  • Definiowanie celów dla działań UX, kryteriów oceny i KPI
  • Zgłębienie i praktyczne zastosowanie: technik określania szans biznesowych dla działań UX, ewaluacji ekspertów UX, definiowania KPI, indywidualnych refleksji i dyskusji grupowych
  • Kombinacja teorii, warsztatów rozwiązujących problemy i analizy case study

Jak możemy Ci pomóc?

Cześć. Nazywam się , i jestem z firmy

Chciałbym / Chciałabym otrzymać więcej informacji na temat Level 1
Level 2
Level 3
Cały program UX-PM

Jestem dostępny(a) pod nr tel. , oraz e-mailem *

Dziękuję!

Dziękujemy. Wiadomość została wysłana.

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Egzamin

  • Obywa się bezpośrednio po drugim dniu szkolenia
  • Wiedza badana jest za pośrednictwem testu wielokrotnego wyboru
  • Finalnym etapem egzaminu jest indywidualny egzamin ustny przeprowadzony przez przedstawiciela UXalliance

Kto powinien wziąć udział?

  • Posiadacze Certyfikatu UX-PM Level 2
  • Project Managerowie
  • Product Managerowie i Product Ownerzy
  • Account Managerowie
  • Marketing i Brand Managerowie
  • Liderzy i członkowie zespołów deweloperskich
  • Liderzy i członkowie zespołów pracujących w zwinnych i klasycznych metodykach zarządzania projektami
  • Osoby posiadające minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami.

Po ukończeniu certyfikatu

Znasz

  • Różne KPI oraz sposoby ich zwiększania i mierzenia
  • Metody konturowania i zarządzania wytycznymi UX

Umiesz

  • Określić i zmierzyć KPI dla działań UX w Twoich projektach
  • Wdrożyć standardy UX w Twojej firmie
  • Oszacować możliwości poszczególnych specjalistów UX w ramach projektu

Zauważysz różnicę w

  • Sposobie mierzenia jakości działań UX
  • Twojej roli ewangelisty UX w Twojej firmie

Najbliższa sesja certyfikacyjna

Termin: 19-20 października 2017 r.
Prowadzący: Wojtek Chojnacki
Tomasz Kaczmarek
Miejsce Centrum Szkoleniowe
ADGAR OCHOTA
Al. Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa
Skontaktuj się, aby poznać szczegóły

Jak możemy Ci pomóc?

Cześć. Nazywam się , i jestem z firmy

Chciałbym / Chciałabym otrzymać więcej informacji na temat Level 1
Level 2
Level 3
Cały program UX-PM

Jestem dostępny(a) pod nr tel. , oraz e-mailem *

Dziękuję!

Dziękujemy. Wiadomość została wysłana.

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.